• Coneguem les ruïnes del Born, una nova activitat per a nivell intermedi

    A continuació us presentem una nova proposta d’activitat per fer al nivell d’intermedi. Coneguem les ruïnes del Born té com a objectiu principal que els alumnes descobreixin el jaciment del Born i la història que s’amaga sota les pedres, i també el centre cultural que l’aixopluga. Aquesta és una activitat orientada a treballar la comprensió oral i l’expressió escrita.

    activitat 010-II-CO/EE-dA – Coneguem les ruïnes del Born

    Com sempre, us recomanem que abans de fer l’activitat contextualitzeu els fets del 1714 per mitjà del resum corresponent al nivell intermedi i suficiència.

     Els fets de 1714 – nivells II+SS+DD

    L’activitat es divideix en tres parts. Comencem amb la lectura d’un text que serveix per introduir el tema. Seguim amb la visualització del vídeo, del web del Tricentenari BCN, en què l’historiador Albert Garcia Espuche, expert en la Barcelona del segle XVIII, explica diferents aspectes del jaciment i els alumnes han de respondre una sèrie de preguntes a partir de la informació que aporta el vídeo.  Finalment, proposem treballar la producció escrita. Aquí els alumnes han de preparar una activitat que es pugui per dur a terme dins del recinte del Born Centre Cultural i fer la invitació per a la resta de companys i companyes.

    Com a conlusió de l’activitat es poden fer fotografies dels treballs finals dels alumnes i compartir-les mitjançant aquest blog.

    Com sempre, si teniu qualsevol proposta d’activitat per treballar amb els alumnes, no dubteu de compartir-la amb tots nosaltres. Feu-nos arribar les vostres propostes a 1714barcelona@cpnl.cat.

    Bona feina!

     

     

     

    Share

Encara no hi ha cap comentari. Sigues el primer a enviar-ne un utilitzant el formulari!

Escriu un comentari

RSS dels comentaris

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>