RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

4 comentaris

  1. Benet

    20 Feb 13
    12:24 #

    • Qui som?
    Som la Vanessa, el Toni, el Benet, la Rebeca i la Victoria #grup 4.1.

    • Com ens hem organitzat?
    Hem realitzat els exercicis de manera individual, una frase cadascú.
    Una companya ha realitzat el full de ruta molt d’hora (marxava de viatge) i no l’hem pogut obrir i hem hagut de fer un altre.
    Seguidament, amb el solucionari hem pogut avaluar-nos les activitats i les hem posat en comú per correu.

    • Què hem pretès?
    Fer un recull d’informació sobre la morfologia dels pronoms relatius, tenint present que a vegades trepitjaven el tema de les subordinades de relatiu.
    També hem realitzat exercicis individuals amb les nostres fonts d’informació i preguntant als companys en cas de dubte.

    • Què ens hem plantejat o qüestionat?
    Els diferents tipus de relatius que existeixen, la seva grafia, morfologia i quin és l’ús correcte de cadascun

    • Què hem fet?
    Fer els exercicis individualment i després els resultats els hem posat en comú. A més, hem comentat les errades.

    • Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar
    El treball en equip ha sigut bo perquè cadascú realitza les seves tasques i força ràpid, però a l’hora de comentar els temes entre nosaltres i els dubtes que es presenten és una mica difícil

    Respondre

  2. Alina

    20 Feb 13
    23:16 #

    – Qui som?
    Som la Núria, la Laia, l’Olga, la Raquel i l’Alina i ens hem encarregat de conèixer l’ús del guionet i de la formació dels compostos.

    – Com ens hem organitzat?
    S’ ha penjat un arxiu al google drive i cadascú ha afegit aportacions al document

    – Què hem pretès?
    Donar a conéixer què són els mots compostos i com es formen, posant èmfasi en l’ús del guionet en aquest tipus de paraules. Sobretot volíem donar enllaços a recursos que poden resultar útils per la informació que donen i per les activitats que proposen.

    – Què ens hem plantejat o qüestionat?
    Hi ha molta informació útil a la xarxa on el tema es tractava molt bé, per això ens hem plantejat si per al seu aprenentatge era millor explicar el tema en el full de ruta o donar enllaços que realment fossin útils.

    – Què hem fet?
    Finalment hem decidit fer una petita introducció sobre el tema a mode de resum i donar els enllaços on s’explica bé tota la informació, però que en cap cas són difícils d’entendre o massa llargs.

    – Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar.
    Ens valorem de forma positiva perquè s’ han treballat els aspectes que ens han marcat de forma breu i clara.

    Respondre

  3. Pilar

    20 Feb 13
    23:50 #

    -Qui som?
    Som la Laura, la Manoli, la Marta, la Núria i la Pilar.

    -Com ens hem organitzat?
    Al principi hem realitzat els exercicis individualment. Tot seguit ens hem avaluat amb les solucions. Finalment ho hem posat tot en comú mitjançant el correu electrònic.

    -Què hem pretès?
    Crear un document on s’expliqui les diferents funcions sintàctiques que tenen els pronoms relatius.

    -Què ens plantejat o qüestionat?
    Per a què serveixen els pronoms de relatiu i quina funció sintàctica tenen.

    -Què hem fet?
    Hem realitzat els exercicis, i un cop corregits hem consultat la teoria per veure on ens hem equivocat.

    -Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar.
    Creiem que el full de ruta el•laborat està molt bé. Però per altra banda pensem que ens ha faltat temps i cominucació.

    Respondre

  4. Marc Sau

    22 Feb 13
    1:08 #

    – Qui som?
    Som en Ferran, en Marcelo, la Neus i en Marc.
    – Com ens hem organitzat?
    Ens hem organitzat de la manera que hem pogut, intentant buscar el màxim d’informació possible.
    – Què hem pretès?
    Crear un full de ruta on poder resoldre els dubtes que es plantejaven.
    – Què ens hem plantejat o qüestionat?
    Ens hem plantejat el marc sociolingüístic de la llengua, la variant estàndard i els usos lingüístics del català.
    – Què hem fet?
    Buscar enllaços de pàgines per internet per poder respondre a les preguntes que se’ns formulaven en el termini marcat.
    – Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar.
    Creiem que el full de ruta no està a l’alçada, ja que ha faltat comunicació en el grup.

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Joan: No a mi també em passa
  • Mateu: Hola, estic fent un treball sobre aquest tema i la en el qüestionari demana perquè Ramon Llull es diu que es...
  • Marcelo: En aquesta unitat he fet les tasques i he assolit el temes que tenia pendents d´altres unitats de cara a...
  • Marcelo: # UNITAT 64 Quin és el marc jurídic del català en el seu domini lingüístic? La constitució espanyola...
  • Marcelo: Tracta d´una narració de Jaume March de la situació amb detall de la seva investidura com a cavaller. El rei...

Núvol d'etiquetes

#dgava12 Anna Codina avaluació inicial categories gramaticals classificació d'enllaços com es descriu una persona com es parla en públic comunitat d'aprenentatge David Álvarez desenvolupar col·lectivament un tema del marc sociolingüístic determinants dubtes del curs fer-se de Twitter Fernando Trujillo funcions sintàctiques genere i nombre del nom i de l'adj. marc jurídic del català Marc sociolingüístic morfologia verbal Patty Smith piular un autoretrat presentacions pronoms de relatiu redacció del text inicial redactar un contracte d'aprenentatge reflexionar sobre el curs repte del curs signes de puntuació signes de puntuació dobles tasca 0.1 tasca 0.2 tasca 0.3 tasca 0.4 tasca 0.5 tasca 0.6 tasques unitat 0 unitat 0 unitat 1 unitat 2 unitat 3 unitat 4 unitat 5 unitat 6 valorar el treball en equip visitar el bloc