
De voldevis, extreta d’http://www.stockvault.net/photo/109520/looking-for-something
Relateu el procés que heu seguit per confeccionar el full de ruta. Recordeu que heu de respondre aquestes preguntes:
- Qui som?
- Com ens hem organitzat?
- Què hem pretès?
- Què ens hem plantejat o qüestionat?
- Què hem fet?
- Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar
4 comentaris
Benet
20 Feb 13
12:24 #
• Qui som?
Som la Vanessa, el Toni, el Benet, la Rebeca i la Victoria #grup 4.1.
• Com ens hem organitzat?
Hem realitzat els exercicis de manera individual, una frase cadascú.
Una companya ha realitzat el full de ruta molt d’hora (marxava de viatge) i no l’hem pogut obrir i hem hagut de fer un altre.
Seguidament, amb el solucionari hem pogut avaluar-nos les activitats i les hem posat en comú per correu.
• Què hem pretès?
Fer un recull d’informació sobre la morfologia dels pronoms relatius, tenint present que a vegades trepitjaven el tema de les subordinades de relatiu.
També hem realitzat exercicis individuals amb les nostres fonts d’informació i preguntant als companys en cas de dubte.
• Què ens hem plantejat o qüestionat?
Els diferents tipus de relatius que existeixen, la seva grafia, morfologia i quin és l’ús correcte de cadascun
• Què hem fet?
Fer els exercicis individualment i després els resultats els hem posat en comú. A més, hem comentat les errades.
• Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar
El treball en equip ha sigut bo perquè cadascú realitza les seves tasques i força ràpid, però a l’hora de comentar els temes entre nosaltres i els dubtes que es presenten és una mica difícil
Alina
20 Feb 13
23:16 #
– Qui som?
Som la Núria, la Laia, l’Olga, la Raquel i l’Alina i ens hem encarregat de conèixer l’ús del guionet i de la formació dels compostos.
– Com ens hem organitzat?
S’ ha penjat un arxiu al google drive i cadascú ha afegit aportacions al document
– Què hem pretès?
Donar a conéixer què són els mots compostos i com es formen, posant èmfasi en l’ús del guionet en aquest tipus de paraules. Sobretot volíem donar enllaços a recursos que poden resultar útils per la informació que donen i per les activitats que proposen.
– Què ens hem plantejat o qüestionat?
Hi ha molta informació útil a la xarxa on el tema es tractava molt bé, per això ens hem plantejat si per al seu aprenentatge era millor explicar el tema en el full de ruta o donar enllaços que realment fossin útils.
– Què hem fet?
Finalment hem decidit fer una petita introducció sobre el tema a mode de resum i donar els enllaços on s’explica bé tota la informació, però que en cap cas són difícils d’entendre o massa llargs.
– Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar.
Ens valorem de forma positiva perquè s’ han treballat els aspectes que ens han marcat de forma breu i clara.
Pilar
20 Feb 13
23:50 #
-Qui som?
Som la Laura, la Manoli, la Marta, la Núria i la Pilar.
-Com ens hem organitzat?
Al principi hem realitzat els exercicis individualment. Tot seguit ens hem avaluat amb les solucions. Finalment ho hem posat tot en comú mitjançant el correu electrònic.
-Què hem pretès?
Crear un document on s’expliqui les diferents funcions sintàctiques que tenen els pronoms relatius.
-Què ens plantejat o qüestionat?
Per a què serveixen els pronoms de relatiu i quina funció sintàctica tenen.
-Què hem fet?
Hem realitzat els exercicis, i un cop corregits hem consultat la teoria per veure on ens hem equivocat.
-Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar.
Creiem que el full de ruta el•laborat està molt bé. Però per altra banda pensem que ens ha faltat temps i cominucació.
Marc Sau
22 Feb 13
1:08 #
– Qui som?
Som en Ferran, en Marcelo, la Neus i en Marc.
– Com ens hem organitzat?
Ens hem organitzat de la manera que hem pogut, intentant buscar el màxim d’informació possible.
– Què hem pretès?
Crear un full de ruta on poder resoldre els dubtes que es plantejaven.
– Què ens hem plantejat o qüestionat?
Ens hem plantejat el marc sociolingüístic de la llengua, la variant estàndard i els usos lingüístics del català.
– Què hem fet?
Buscar enllaços de pàgines per internet per poder respondre a les preguntes que se’ns formulaven en el termini marcat.
– Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar.
Creiem que el full de ruta no està a l’alçada, ja que ha faltat comunicació en el grup.