RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Què podem aportar?

    D’opensourceway, extreta d’http://www.flickr.com/photos/47691521@N07/4750075176

    Fernando Trujillo es pregunta si una altra educació és possible, fonamentada per la cultura compartida. Potser confessaria que és la seva contribució per un món millor. Ara bé, aquest punt de vista  s’estén en altres àmbits. En aquesta unitat, ho esbrinarem per poder escriure un article d’opinió:

    • D’entrada,  què en sabem? Fem una recerca? Cliqueu aquí.
    • Celebrem el Dia Mundial de la Poesia? Un bon pretext per contribuir-hi:
      • Llegint una poesia. Cliqueu aquí.
      • Fent  la tuitada de la unitat. Cliqueu aquí.
    • Continuem, exercicint la coescriptura. Cliqueu aquí.
    • Publiqueu l’article d’opinió. Cliqueu aquí.

1 comentari

  1. Vanessa

    27 Mar 13
    12:24 #

    Companys col·laboratius!

    Potser us interessa sentir aquest audio de Catalunya Ràdio: http://t.co/sH3ToHWLr4

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Joan: No a mi també em passa
  • Mateu: Hola, estic fent un treball sobre aquest tema i la en el qüestionari demana perquè Ramon Llull es diu que es...
  • Marcelo: En aquesta unitat he fet les tasques i he assolit el temes que tenia pendents d´altres unitats de cara a...
  • Marcelo: # UNITAT 64 Quin és el marc jurídic del català en el seu domini lingüístic? La constitució espanyola...
  • Marcelo: Tracta d´una narració de Jaume March de la situació amb detall de la seva investidura com a cavaller. El rei...

Núvol d'etiquetes

any Espriu article d'opinió avaluació medial categories gramaticals com es descriu una persona com es parla en públic David Álvarez desenvolupar col·lectivament un tema del marc sociolingüístic determinants dietari d'aprenentatge documentar-se sobre un tema escriure un tuit Fernando Trujillo funcions sintàctiques funcions sintàctiques dels pronoms de relatiu genere i nombre del nom i de l'adj. història de la llengua i proposar arguments en contra la varietat estàndard i els usos lingüístics llegir un poema en veu alta marc jurídic del català Marc sociolingüístic morfologia dels pronoms de relatiu morfologia verbal piular un autoretrat presentar un pla de text pronoms de relatiu publicar la versió final d'un text publicar la versió final del text requisits del resum resumir un text signes de puntuació signes de puntuació dobles tasques de la unitat 4 tasques de la unitat 5 unitat 0 unitat 1 unitat 2 unitat 3 unitat 4 unitat 5 unitat 6 valorar el treball en equip valorar la unitat 4 ús del guionet