1. Amparo Atencia S3

    17 Gen 12
    18:45 #

    Crec que seria aplicable “ tot allò desconegut fa por”. Les xarxes socials són un món tan ampli i que no poden “tocar ni veure” que ens dona por perdre el control.
    Estic totalment d’acord que tothom està donat d’alta en tres o quatre aplicacions diferents (Twitter, Facebook, Messenger,….) i et trobes amb algú a l’escala de casa i ni et veuen.
    Sí que podem dir que la majoria som “ analfabets digitals” i moltes vegades preferim el model educatiu tradicional, però és una eina d’ajuda insaciable.
    Les xarxes socials poden ser un punt de trobada i de comunicació, serveixen per compartir informació i moltes vegades per fer públic el que volem que ho sigui.

    Amparo S3

  2. Yvonne

    17 Gen 12
    18:45 #

    Una xarxa social pot ser molt útil alhora de mantenir contacte amb amics de fora (com en el meu cas). És una mena de compartir experiències, comentaris i fotos amb amics que no veus amb freqüència. Crec que molta gent perd el seu temps a la xarxes posant comentaris que no interessen a ningú o col•leccionant amics, que no són veritables amics. Si no vas amb compte o si no limites l’accés, pot ser perillós, perquè algú pot accedir a la teva informació sense que tu ho vulguis o t’adonis.

    Yvonne (S2)

  3. Montse M.O.(S3)

    18 Gen 12
    18:45 #

    Bona nit companys!
    Jo no he entrat mai a Facebook,ni Twitter ni Messenger ni res semblant.Reconec que sóc una analfabeta digital i el motiu el tinc clar: no tinc interès perque de moment no he trobat per a que em serveix a mi.La Yvonne a trobat un bon motiu, contactar amb algú de fora, o el que ha trobat el Jaume, per difondre el que escriu o escriuen els seus alumnes o divulgar material interessant per a altres o per estar informat.
    Per mi les xarxes socials són fredes, també poden difondre mentides i la informació es pot manipular.
    No sóc optimista i el cert és que les hauria de coneixer per poder valorar-les millor.Segur que durant aquest curs amb l’ajuda de tots vosaltres aprendré un altre punt de vista.

  4. Meritxell Ballús s3

    19 Gen 12
    18:45 #

    Les xarxes social són una nova forma de comunicació.
    És una via ràpida per comunicar-te amb els teus i amb aquells que feia temps no tenies contacte, que un dia apareixen com si els anys no haguessin passat.
    Però compte, no fem mal ús, no perdem la nostra intimitat.

    Meritxell S3

  5. Raquel Navarro

    19 Gen 12
    18:45 #

    .Les xarxes socials són un eina per comunicar-se, però també serveix per veure com els nostres coneguts fan el ximple o conèixer la seva família, on viuen i moltes coses de la seva vida íntima que només han de saber amics i familiars.
    Així, que hem de tenir cura d’aqui tenim com amic, perquè pot ser molt perillós sobretot quan algun menor inventa una identidat i comença parlar amb persones que ni tant sols són conegudes.
    Hem de fer un bon ús del facebook , messenger, twiter….. i contolar als menors de casa!!!
    Raquel I3

  6. Laura Puerta

    20 Gen 12
    18:45 #

    El món evoluciona i cada cop ens fa ser més esclaus de les noves tecnologies..Les xarxes socials et permetren estar al dia de la vida dels teus amics,així com trobar gent o mantenir el comptante amb qui tens lluny però t’enganxen ja que sempre hi ha alguna novetat i encara que només vulguis fer una ullada,acaves perdent el temp veient bestieses.. Tot i així són una bona forma d’estar informat de tot el que passa al món així com de les opinions dels altres, sent una via d’intercanvi de coneixement.
    Laura S1

  7. José Luis González Torras. S2

    Per mi, l’ús de les xarxes socials té els seus avantatges i els seus inconvenients. És entre d’altres, una forma rapida de trobar algú i de comunicar-se amb persones o familiars que es troben lluny. Sempre ben entesa, una xarxa social és un mitja molt poderós per difondre, divulgar i donar a conèixer tot el que vulguis.
    Només s’ha de tindre en compte fer les teves limitacions personals per que ningú pugui fer un mal ús. Mai hem de perdre la nostre intimitat.

  8. Marián

    20 Gen 12
    18:45 #

    Hola,
    L’ús de les xarxes socials com eines d’aprenentatge pot ser útil per crear un entorn més interactiu als cursos a distància. A més a més, fomenta la participació en l’aprenentatge, l’escriptura, la lectura i afavoreix la motivació dels alumnes. Es tracta d’aprofitar els recursos que fa servir l’alumnat més jove, encara que pot ser un inconvenient per la gent que no acostuma a utilitzar aquestes eines.

    Salutacions,
    Marián Rojas (S3)

  9. Josep A. Aliaga

    21 Gen 12
    18:45 #

    Josep A. Aliaga S2

    He de reconèixer que sóc força analfabet, digitalment parlant. Com em diuen alguns amics: les xarxes socials m’han agafat amb el pas canviat.
    Tot i així, entenc que el món evoluciona i ho fa molt acceleradament i com a mínim hauríem de saber les aplicacions que ens permeten les xarxes socials i desprès pensar si ens convenen o no. Jo em vaig ficar en el Facebook per allò de: si no hi ets, no ets ningú.
    Veritablement, poc o gens ha canviat la meva vida. Quan vull felicitar als meus amics ho faig personalment o per telèfon o per mail. Si vull estar al dia de la vida dels meus amics no necesito les xarxes socials. Altra cosa és coneguts, companys de feina, del gimnàs, etc…
    Respecto tothom que publica coses, algunes de molt personals encara que jo no ho faria.

  10. Mayte Fusté S2

    22 Gen 12
    18:45 #

    Mayte Fusté S3

    Jo em trobo fora de lloc,no estic amb cap xarxa social, tampoc m´interesa gaire, però entenc que tot evoluciona i nosaltres també ho hauriem de fer. Però hi han coses que crec que no s´haurien de perdre, com una trucada per telèfon per felicitar aniversaris, o per veure com et va la vida, o quedar per sortir, etc…
    El que no m´agrada personalment és tenir fotografies i altres coses personals penjades i que els amics dels meus amics també tinguin accés.

  11. ROSA S2

    22 Gen 12
    18:45 #

    ROSA S2.

    Les xarxes socials com a eina d`aprenentatge,crec que són molt útils,de fet estem tots fen un curs on-line.
    Jo personalment faig ús del correo electrònic i amb persones que feia temps que no em comunicava, per culpa de la distancia, torno a tenir relació.
    Estic ficada a varies xarxes i les faig servir per informar-me. M`agrada més quedar amb els amics per dinar o fer un café.

  12. María del Carmen

    23 Gen 12
    18:45 #

    María del Carmen, S1

    Els temps canvien i els mitjans de comunicació amb la gent de tot arreu, també. Per això és necessari utilitzar les xarxes socials per comunicar o compartir coneixaments, aprendre i comprendre altres punts de vista sobre un tema o fet, public o privat i, difondre tot això que considerem rellevants per a tots.
    També he de dir que la gent hauria de tenir cura amb la publicació de fotografies personals perquè mai sabem quin tipus de persones les veuràn i què podràn fer amb elles.
    No soc la millor candidata per aixó, ja que m’agrada més la comunicació quan té la certesa de la recepció de l’altre, però comprenc que és important l’ús quotidià d’aquestes xarxes.
    Per ara utilitzo el facebook, el messenger i LinkedIn per comunicar-me amb la familia i els amics i també una mica per treball.

  13. Lidia Claverí

    23 Gen 12
    18:45 #

    Lidia Claverí S2
    Jo estic d’acord amb la Montse, també em considero una analfabeta digital. Moltes vegades aquest us no és tan favorable, no solament per la divulgació d’informació, sinó per la divulgació d’una escriptura no correcta. Si la educació cultural funciones com a aquests medis, potser aprendríem molt més ràpid, ja que si ens adonem acabem fen tots, les mateixes errades i simplifiquem les paraules d’una manera que a mi en costa de vegades entendre

  14. María Berdasco

    23 Gen 12
    18:45 #

    Penso que les xarxes socials són una bona eina si s’usen de forma adequada. Són una nova forma de comunicació per intercanviar informació entre gent que està lluny. Però crec que no se li dóna l’ús més apropiat, ja que en molts casos s’empra com un “aparador” de la vida d’una persona i una font de tafaneria. Jo utilitzo la tecnologia digital cada dia, però no tinc Facebook ni Twitter. Amb els meus amics, prefereixo comunicar-me d’altres formes.

    MARIA BERDASCO (I2)

  15. Julio

    25 Gen 12
    18:45 #

    Jo personalment crec que un bon ús de les xarxes socials és un avanç molt important en
    l´era de les comunicacions i les relacions entre persones, actualment amb Facebook, Twitter, etc. Et dona la possibilitat de poder estar en constant contacte amb la gent o grups que vulguis estar.
    Sempre que les persones facin un bon ús de les eines i sense ànim de qualsevol engany o lucre, em sembla perfecte. De totes maneres, ningú obliga a ningú a fer-se un compte de hotmail o facebook.

    Julio Cervantes S3

  16. Nieves MªJerez (I1)

    26 Gen 12
    18:45 #

    hola,

    Penso que les xarxes socials, estan bé per poder comunicar-se amb persones que es troben lluny de nosaltres. També pots trobar amics que fa temps no sabies res.

    salutacions

    Nieves Mª Jerez I1

  17. María

    26 Gen 12
    18:45 #

    Com diria una amiga meva: “poseu-vos límits!” i els límits cadascun els hi posa a la seva elecció.
    Penso que las xarxes socials és com tot, tenen la seva cara “a” i la seva cara “b”, depèn de com les facis servir , i per això està la persona i els seus límits. Les xarxes socials són adaptables a les necessitats personals, i per això són bones. Cadascun és lliura de fer l’ús que desitgi, tot es respectable, sempre que respectem al proïsme.
    Són una eina de comunicació molt potent en la que no existeixen barreres, però no tots tenim les mateixes oportunitats, dons no tots tenen accés a les TIC.
    Clar que sempre trobarem a aquella persona disposada a fer-ne un mal us, però per això no crec que las xarxes socials siguin negatives, haurien de canviar les persones, la llei i les mesures de seguretat; s’hauria de denunciar el mal ús i solucionar-se.
    Per a mi es tan respectable la persona que divulga les seves preocupacions, inquietuds, fotos familiars…, com la que comparteix i crea coneixement . Existeix la diversitat i una xarxa social és una gran prova d’això.

    Salutacions,

    María Moreno S1

  18. Annabel

    26 Gen 12
    18:45 #

    El meu pesament sobre aquest tema és que tot evoluciona. Quan van començar els telèfons mòbils també hi havia personas que pensaven “això d’estar sempre localizats…” però ara ningú sap anar sense mòbil. També va passar amb els llibres electrònics, internet o al mateix ordinador, però és així tot evoluciona. El problema és que hi ha persones preparades i unes altres que no. Crec que de vegades el problema no és l’avanç sinó les persones que ho utilitzan. No es pot generalitzar, és una opció. Les xarxes socials han servit per comunicar a milions de persones, i això no és bó? penso que sí. Sempre anant amb compte amb l’ús inadequat.

    Salutacions,

    Annabel Silva S1

  19. LOURDES I2

    26 Gen 12
    18:45 #

    Bona tarda,
    Jo no es que sigui gaire usuària d’aquestes xarxes però, els nostres fills si que son uns grans usuaris. Tot el seu mon sen volta darrera del Facebook, Tuenti,Messenger, etc….
    Per mi les xarxes socials, tenen els seus avantatges i els seus inconvenients.
    Els avantatges: Ens serveixen per estar en contacte amb els amics i la família.
    Els inconvenients: Hem de ser conscients i tindre uns límits a l’hora de posar informació de la qual tothom pot utilitzar.

    Lourdes I3

  20. Miriam Ruiz

    26 Gen 12
    18:45 #

    En principi les xarxes socials sempre em van generar un sentiment molt particular d’ambigüitat per diferents motius i no les utilitzo gaire, i també penso que tenen aspectes positius i negatius. El què em sembla més important és l’accés a la informació, i com ha dit una altra companya, la possibilitat de comunicar diferents punts de vista sobre temes que afecten a la societat, o difondre la cultura.
    També, en el meu cas, ho faig servir per apropar-me ràpidament a amics que hi són molt lluny. Però, des del meu punt de vista personal, el risc és la pèrdua de la intimitat, que és un dels valors dels llaços humans que més aprecio; tot i que, respecto moltísim les persones que comparteixen la seva privacitat amb qui volen i m’agrada molt que a partir de les xarxes socials hi hagi persones que poden crear amistats i noves relacions.
    Jo crec que com tot en la vida, no s’hi pot plantejar posicions absolutes perquè està relacionat amb la evolució de les comunicaciones humanes i a més a més es troba el gust personal i la llibertat de cadascú en la manera de relacionar-se amb els altres. Jo en particular, segueixo preferint un cafè, una conversa…
    Salutacions,
    MIRIAM SI

  21. Miriam Ruiz

    26 Gen 12
    18:45 #

    Corregeixo un error: “comunicacions”
    MIRIAM SI

  22. MARIA JOSE

    27 Gen 12
    18:45 #

    Mª Jose – I2

    Malgrat tot, a mi personalment m’agraden les noves vies de comunicació, per tant, m’agraden les xarxes socials. L’us d’una xarxa social ens pot servir per obtenir diversos beneficis en diversos àmbits de la nostra vida personal i professional. Més en concret podem:
    -contactar amb amics i usuaris d’arreu del món.
    -tenir un compte personal per gestionar les nostres fotos, informació i contactes.
    -compartir fotos i vídeos.
    -retrobar companys de feina, d’escola, de la comunitat de veïns, etc..
    -jugar i divertir-nos amb diversos aplicacions i jocs.
    -trobar feina o intercanviar informació amb usuaris amb el nostre mateix perfil professional.
    -compartir aficions i gustos amb altres usuaris afins

    De una altre banda, podem dir que una xarxa social, és un grup de persones i els diferents vincles i relacions que existeixen entre elles. Serveis online on els usuaris es poden crear una pàgina o perfil i “connectar” amb altres persones que també utilitzin aquest servei i amb les quals tinguin algun tipus de vincle o relació. D’aquesta manera, el resultat és una comunitat d’usuaris interconnectats al voltant d’uns interessos que poden ser generalistes o centrats en un tema concret: el nostre cas, a l’aprenentatge del català. Per tant, penso que ja hem esdevingut una comunitat d’aprenentatge

  23. Mercè Martorell

    28 Gen 12
    18:45 #

    Bona dia,
    Semble ser, que avui dia, no ets ningú sinó tens un compte en una xarxa social. Fins i tot, ho volen saber quan fas una entrevista de treball. Doncs jo no en tinc cap. Només faig servir el e-mail. Potser sóc una antiquada. Entec que s’ha de seguir endavant i amb les noves tecnologies, peró aixó també es un perill molt gran. Sóc conscient que tinc que aprende a fer-les servir, per que tinc un nen, que encara és petit, pero dins de res, haurè de saber que està fent davant de l’ordinador i a més, que quan em pregunti, sàpiga qué contestar.
    Una salutació,
    Mercè Martorell S1

  24. Matilde Ojer Cardiel I3

    28 Gen 12
    18:45 #

    Matilde Ojer S1
    Penso que les xarxes socials són molt útils, ens podem comunicar a través d’elles i compartir molta informació com experiències, cultura, crítiques, inclús poden arrivar a movilitzar una determinada població amb interessos comúns. També he de dir que l’us inadecuat d’aquestes tecnologías pot perjudicar-te i sobre tot em de pensar que amb tota l’informació que donem anem creant el nostre perfil.

  25. Cristina Elena Traistaru

    28 Gen 12
    18:45 #

    Les Xarxes socials són avui dia el factor més poderós de comunicació. Considero que les xarxes socials són una porta de comunicació entre les persones (sobretot quan ets lluny de la teva família).
    Et ajuda a mantenir contacte amb els teus amics, comunicar-se i estar sempre al dia amb tot el que passa.
    D’altra banda, les xarxes socials ajuda la gent a relacionar-se (així com ens explicava Jaume).
    Crista I2

  26. Milena Novas

    28 Gen 12
    18:45 #

    Milena Novas – I3

    Com tot aquesta vida, les xarxes socials tenen coses bones i coses dolentes. Com a punt dolent puc destacar la falta de intimitat que produeixen aquests tipus de xarxa, encara que siguis prudent i vulguis passar lo més desapercebut possible.
    Les xarxes, com bé diu el nom, són xarxes, i com a tals, tots i tota la nostre informació estan lligades de alguna manera, lo que fa que tots i puguin accedir.
    Es curiós, perquè com a punt favorable de les xarxes també tinc que exposar la facilitat de intercanvi d’informació que criticava fa un moment, però que en aquest cas, ens manté informats de les últimes notícies de lo que passa a qualsevol indret del mon i a una la velocitat espantosa.
    Sigui com sigui, les xarxes són una de les eines claus de la nostre actualitat, que sorgeix de la necessitat del mon globalitzat que estem vivim. Amb les seves avantatges o desavantatges, les xarxes són ara mateix una eina de futur, que ens fan avançar i caminar cap endavant, encara que puguin produir algun que altre inconvenient.

  27. Ana S2

    29 Gen 12
    18:45 #

    Bona nit,

    Les xarxes socials, sempre m’han generat una mica d’angoixa, mai no he sabut de que costat posar-me.
    Xarxes si o xarxes no. Com diria Shakespeare.- “Aquesta és la qüestió”.

    Xarxes si: Com han dit altres companys, reconec que realment es una eina de comunicació ràpida i versàtil.

    Xarxes no: Per altre banda, també es una intrusió, en la teva vida privada, i la teva intimitat, has d’anar amb molt de compte i tindre seny, ja que les xarxes son públiques, i em de limitar tant a la gent, com el mal ús.

    N’hi han persones, que els hi dona igual contar-ho tot, de la seva vida, i parlar de coses insulses, amb desconeguts, que després denominen amics, jacten-se, de dir que tenen, tants o quants amics al facebook o al twitter.
    Amics….., amics irreals, volen dir, aquesta paraula es molt més gran, i té més valor de la que ells li donen. Al menys per mi.
    Jo no soc usuària d’aquestes xarxes, de fet el meu fill em va fer una al Facebook i mai no l’he fet servir.
    Els joves i els nens, no obstant son usuaris des de que encara no tenen dents i per ells és normal quedar amb els amics pel face, twitter o ara el wassup, per la nostra generació és, com va ser la TV, pels nostres avis, estranya i poc inclinats a utilitzar-les.

    Però penso, que tot amb mesura és bo i el mal ús el fem nosaltres.
    Ana S2

  28. Beatriz Garcia Mackay

    29 Gen 12
    18:45 #

    Beatriz S1:

    Crec que les xarxes socials, són un nou forma de comunicació, que té aspectes favorables i desfavorables. Aquests sistemes moderns serveixen per comunicar-nos amb gent a la distància, per compartir fotos, imatges, per conèixer gent … però crec que hem de tenir cura en la manera d’utilitzar-la, ja que moltes persones l’utilitzen per enganyar la gent, per enviar imatges desagradables, o per traficar amb dones i nens.
    Crec que la innovacions en la comunicació són bones en la mesura que sapiguem com usar-les, respectant la privacitat dels altres.
    Bea

  29. Jose Antonio Rosales Estruch

    29 Gen 12
    18:45 #

    Hola,
    Les xarxes socials són una nova manera de comunicació entre moltes persones. A mi, no m’agradan gens ni mica. Crec que s’ha de tenir molt de cura, per que la informació que es penja, està disponible per a tothom y per aixó es pode utilitzar malament.
    També són disponibles dadas personals.
    Tot i aixó, en el mon d’avui dia són una necesitat que fem sevir permanentement.
    Jose Antonio

  30. Mariela S1

    29 Gen 12
    18:45 #

    Penso que les xarxes socials, és la nova etnia del segle XXI que serveix no solament per enviar fotos, imatges a nivell personal per dar a conèixer a les persones que tenim com contacte sino també per conèixer gent. Però també és un arma de doble fill, s’ha de anar amb compte

  31. Pepa Fernández S1

    29 Gen 12
    18:45 #

    Bon dia,

    Penso que és el futur, a partir d’ara serà el pa de cada dia.
    És l’evolució en la comunicació, igual que quan vam començar amb els mòbils ningú podria pensar que no podríem estar sense ells.
    En la meva opinió, quan proves l’experiència de les xarxes socials t’enganxen una mica. He de dir que només dónes a conèixer de tu el que tu vols i tu poses els límits.
    L’ús de les xarxes socials ens poden servir per comunicar-nos, socialitzar-nos, estar en constant contacte amb la família i els amics, són útils per a l’aprenentatge, per la feina.

  32. Jose Antonio Rosales Estruch

    29 Gen 12
    18:45 #

    Hola,
    He oblidad posar en el meu comentari (gener 29) que estic al curs Intermedi 2.
    Ho sento molt.
    Jose Antonio I2

  33. Mónica Fidalgo de Dios

    29 Gen 12
    18:45 #

    Hola,

    Jo mai he utilitzat ni el facebook ni el Twitter ni cap xarxa social perquè mai m’ha cridat l’atenció.
    Reconec que pot ser una manera de formació digital molt util i no descarto utilitzar-la en un futur però crec que hi ha molta gent que utilitza aquestes xarxes socials de forma molt inconscient.

    Mónica Fidalgo I3

  34. Verónica

    29 Gen 12
    18:45 #

    Verònica S3

    Penso que la gent a de fer servir el mitja de comunicació que mes l’hi faciliti aquesta i si a mes a mes l’utilitza per expressar-se crec que es bo per la gent.

    Crec que entre altres coses l’us d’una xarxa social pot:

    facilitar el manteniment de les relacions entre persones que viuen allunyades geogràficament.
    conèixer millor a les persones
    participar en events
    originar opinions respecte el que es diu

  35. M. Ángeles Sanz S2

    29 Gen 12
    18:45 #

    Hola bona tarda

    Les xarxes socials em semblen molt interessants però no sóc usuària habitual de les mateixes. Fa temps em vaig fer una compte de Facebook més que res per controlar el que penjaven els meus fills. Els nens no tenen por de res i de vegades, sense voler, informen de coses que poden comprometre a la família. Jo no em sento còmoda utilitzant el Facebook, no m’agrada pensar que amb aquesta cadena d’amics, d’amics de amics,… és molt fàcil que qualsevol pugui veure el que tu poses. No em fio de la seguretat, dels bloqueigs d’accés, … sempre algú en algun lloc té el control de la xarxa.
    Les xarxes socials poden servir per a compartir informació, a tothom ens agrada dir la nostra i saber l’opinió dels altres. Però, a les xarxes hi ha un excés d’informació sobre tot tipus de matèries i és molt difícil tenir criteri i temps per a diferenciar la informació que realment ens interessa de la que no.
    M. Ángeles Sanz S2

  36. Alicia Garcia S2

    29 Gen 12
    18:45 #

    Les xarxes socials es un bón sistema de comunicació, i sobretot un sistema molt econòmic, ja que pots tindre contacte diari amb els teus amics i familiars, sense pensar en la factura del telèfon, encara que visquin molt lluny. N´hi ha molta gent que tenen comptes a moltes xarxes socials, per poguer coneixer gent nova, per tindre el contacte amb la gent que ja coneix, peró personalment, jo només utilitzo una xarxa social, ja que si vui coneixer gent nova, la vui coneixer personalment, de cara a cara. També n´hi ha molta gent que tenen molts i molts amics, i un día vaig preguntar a un familiar, – com és que tenía setcents trenta amics?, si els conexia a tots-, i em va contestar que no, que aceptaba totes les sol.licitus que l´hi enviaven. És l´únic que penso que está malament, però cadascun pot fer amb la seva vida el que volgui. Jo, només tinc els meus amics (amics fets personalment) i familiars, ja que tota aquesta gent pot veure el que poses, les teves fotografíes, moltes coses personals.

  37. Jordi Tormo - S3

    30 Gen 12
    18:45 #

    Evidentment que les xarxes socials poden ser un vehicle importantíssim de transmissió de la cultura i el coneixement. A més, són el camí per on la democràcia de les idees s’expressa en el seu màxim esplendor. En facebock tenim accés a infinitat d’imatges personals de persones que no coneixem de res. Les xarxes socials a gran escala es converteixen també en una imatge de la societat que les fa néixer, amb totes les seves virtuts i també amb tots els seus defectes.

  38. Natalia Garcia I3

    30 Gen 12
    18:45 #

    Bon día,

    Jo crec que les xarxes socials com tots el canals de comunicació son molt importants, ens permeten conèixer diferents punts de vista.

    Les xarxes social les podem fer servir per moltes coses, per comunicar-te amb els teus amics i família, per estar informat del que passa al teu voltant…etc

    Natalia

  39. Raul Sevillano - I2

    11 Feb 12
    18:45 #

    Bona tarda,

    Jo crec que les xarxes socials tenen els seus punts positius i també els seus negatius.
    Els Positius:
    – Permet mantenir-te comunicat amb aquells amics, coneguts que habitualment no veus.
    – Compartir les tevas vivències con les persones que vulguis.
    – Compartir fotos.
    – Cercar amics que fa molt temp que no saps res d’ells.
    Els Negatius:
    – Crec que el control del que volem mostrar no es segur.
    – La gent sap en tot moment on ets i on no estàs.
    – Si mostras algun momento vergonyós pot ser perjudicial per al teu treball.

    Per això, crec es un canal de comunicació bo, pero ho em de fer servir amb cura.

  40. Imma Peris

    19 Feb 12
    18:45 #

    Hola,
    El meu punt de vista sobre les xarxes socials és que et pots comunicar sense cost a qualsevol punt del mon, i a més pots parlar i veuret com si estiguessis al costa de la persona, per altra banda s’ha danar en comte amb lo que es posa, per que pot haber-hi persones que poden veurer tot el que hi poses.
    Savem que aquestes xarxes poden ser una finestra oberta per a totom.
    La veritat és que nomès utilitzo el correo electrònic.
    Imma S2

  41. Susana Sanroman

    23 Feb 12
    18:45 #

    Bon dia,

    Jo fa temps que estic donada d’alta al Facebook i el faig servir principalment per contactar amb la meva família. Té els seus punts febles (com el fet de que qualsevol persona pugi veure coses de la teva vida), però també forts. Jo per eixample, puc compartir amb la meva família las fotos de la nena a més de mil quilòmetres de distancia. També he trobat companys d’escola que feia temps que no veia (i gent a la que no conec de res)

    Tot té el seu equilibri.

    Susana I1


Categories


Històric


diccionaris


material didàctic


organismes


recursos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes