• Maig de 2013

    Del 24 al 31 de maig

    Del temari, ens queda per fer la fonètica i ortografia de la r/rr i la h, pàg. 478. Feu-li un cop d’ull i feu els exercicis 5 al 12 de la pàg. 480.

    Feu també l’exercici 21, d’anàlisi sintàctica, de la pàg. 491

    Voluntari. Feu un resum d’aquest text Text_resum de màxim 100 paraules.

    Del 17 al 24 de maig

    Feu un cop d’ull als documents abreviacions i Majuscules_minuscules

    També teniu un breu resum de La-literatura-catalana

    Feu els exercicis 24 i 25 de la pàgina 450. Només cal que digueu el tipus d’oració subordinada i quina funció fa.

    Feu també aquests Exercicis

    Del 10 al 17 de maig

    Repasseu les preposicions, pàg. 439 i també pàg. 484. Document: Preposicions

    Feu els exercicis 18 al 21 de la pàg. 445 i també del 13 al 20 de la pàg. 489

    Repasseu l’ortografia de la m/n/ny i de la l/l·l/ll, pàg. 431. Feu els exercicis 10 al 13 i 15 al 17.

    Com a repàs i pràctica de l’anàlisi sintàctica, mireu-vos les pàg. 447 a 449 on trobareu exemples d’arbres. Fixeu-vos sobretot en les oracions subordinades.

    Feu l’exercici 23 de la pàgina 450. Només cal que digueu el tipus d’oració subordinada i quina funció fa.

    Repasseu-vos el Dictat

    Del 3 al 10 de maig

    Repasseu els adverbis, pàg. 399 i el document Adverbis i feu els exercicis 16 i 17

    Repasseu l’oració adverbial, pàg. 406 i el document oracions_adverbials. Feu els exercicis 22, 25 i 29.

    Feu aquests Exercicis de repàs

    Redacteu un resum de la situació sociolingüística del català entre els anys 1939-1983, en termes de diglòssia i bilingüisme. Pode documentar-vos amb aquesta 1939_1983_taula

    Del 27 d’abril al 3 de maig

    Feu aquests Exercicis

Cap comentari

Encara no hi ha cap comentari. Sigues el primer a enviar-ne un utilitzant el formulari!

Escriu un comentari

RSS dels comentaris

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Pablo: Hola a tots/es, Ha estat un plaer i n’he après molt. Independentment del títol m’gha agradat fer...
  • Puri: Jaume estic intentant enviar-te un correu electrònic i em dóna error tota l’estona. Avui m’ha donat...
  • jmarfany: Susana, Avui mateix penjo un “mètode” que potser et podrà ajudar. Sort i bona feina! Jaume...
  • Susana: Hola a tots, estic “barallant-me” amb els pronoms febles i no sé com fer els exercicis per tenir...
  • Pablo: Hola companys, Com el Nadal ja ha passat, us desitjo una bona entrada d’any a tots i totes… inclòs...

Núvol d'etiquetes