• Precipitacions Poètiques a la delegació d’Horta-Guinardó del CNL de Barcelona

    Escrit per el 29 de març del 2011 a les 14:53 a: General

    La delegació d’Horta-Guinardó va convidar els seus alumnes a celebrar el Dia Mundial de la Poesia organitzant l’activitat Precipitacions Poètiques. Aquesta va consistir a reunir als alumnes de cursos de diversos nivells per grups amb l’objectiu de crear un poema que ajudés a treballar tant el gènere poètic com la llengua catalana.

    El procés de creació va començar amb una activitat prèvia, com per exemple buscar rimes per a diferents versos o muntar un poema que estigués desballestat. Després, a l’hora de fer el poema, es podia optar per diversos procediments: continuar un poema a partir d’una primera estrofa o fer-ne una adaptació d’algun poema que s’hagués llegit prèviament.

    Els textos resultants estan exposats a la seu de la mateixa delegació, on s’han afegit altres poemes que els usuaris de la delegació van aportar per celebrar aquesta jornada.

    Recull dels poemes de l’alumnat

Cap comentari

  1. Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Caterina Albert: http://quanarribalainspiracio. blogspot.com.es
  • FRANCESCA BLANCH: Un entorn natural…el millor lloc on recitar les teves poesies.
  • M.Mercè Alsina: Va ser una festa molt maca. Molt bé, per els alumnes que van participar amb els poemes.
  • manel casals: No vaig poder estar a tot l’acte pero la part que hi vaig estar molt be.Desprès em van dir que va...
  • Rocio Giraldo Duran: Hola, m´agradat molt el comentari que a fet la lourdes de la clase d`ultim día d´avan de les...

Núvol d'etiquetes

#dmp_cpnl acolliment alumnat Badia del Vallès bàsic CNL d'Osona CNL de l'Hospitalet CNL de Lleida CNL Roses CNL Vallès Occidental 3 Dia Mundial de la Poesia Dia Mundial de la Poesia 2018 Di Mundial de la Poesia 2017 dmp Ebre elemental escriptura creativa Espriu haikus intermedi Joan Brossa Joan Maragall Joan Vinyoli lectura Miquel Martí i Pol Montserrat Abelló Màrius Torres Narcís Comadira Olga Xirinachs Pere Quart poema poemes poesia recital Ripollet Salvador Espriu Sant Feliu de Llobregat Sant Jordi Sant Pere de Ribes SLC de Castelldefels SLC de Gavà suficiència Voluntariat per la llengua VxL Zoraida Burgos