• La Direcció del CNL ha triat menú

    Benvolgut alumnat de l’S2,

    He llegit amb atenció els vostres menús i us he de dir que m’han sorprès gratament per la seva varietat i per l’expressivitat a l’hora de descriure cadascun dels plats.

    Us he de confessar que el dimarts al vespre vaig haver d’interrompre la lectura perquè no parava de salivar imaginant tota aquesta explosió de sabors de què parleu, i encara faltava estona perquè pogués anar a casa a sopar…
    Avui els he repassat a l’hora de la sobretaula, amb la panxa plena, i us he de dir que el que més em fa el pes per al sopar de final de curs és el menú Sabors de llengua.

    Em sembla equilibrat, fresc per a l’època, i, com que conté molta fruita i peix com a plat principal, lleuger també per al vespre.
    A més, he de dir-vos que m’ha agradat el paral·lelisme que heu fet entre el progrés de l’àpat i el progrés de l’aprenentatge del català. Especialment important és en tots dos casos un bon acolliment perquè la resta flueixi.

    Esperem no equivocar-nos en l’elecció, perquè parlant de sopars l’eslògan “i si m’equivoco torno a començar” ens tiraria enlaire l’operació biquini tan freqüent en aquesta època de l’any.

    Bon profit i bon cap de setmana!

    Anna Saperas

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Xavier Abelló Vilella: Es corregeixen presencialment a classe.
  • Carmen: No hi ha solucions dels exercicis? Moltes gràcies,
  • Javier Quesada: Moltes gràcies a tothom pel companyerisme i la vostra amabilitat, ha sigut un plaer estar amb...
  • Montse: Moltes gràcies per tot Xavi, per la teva paciència amb nosaltres i per transmetre’ns els teus...
  • Monica: Moltes gràcies pel vídeo Xavier, sempre cuidant-nos i pensant en nosaltres.

Núvol d'etiquetes

accents diacrítics accentuació activitat activitats adjectius agenda apostrofació article articles benvinguda cinema en català classe combinació de pronoms febles correu electrònic debat desenvolupar arguments diftongs dièresi esquema examen final exàmen oficial gerundi de posterioritat grups imperatiu intervenció oral J/G lectura lectura en veu alta objectiu comunicatiu opinió paràgraf planificació presentació oral Programació del curs Programa del curs pronoms febles pronoms relatius propostes recomanacions sol·licitud síl·laba temes verbs vocal neutra voluntariat