Carta de Xavier Abelló a l’alcalde de Reus
Senyor alcalde de Reus,
Soc veí del barri del Carme de Reus i us escric aquesta carta per informar-vos d’una sèrie d’actes d’incivisme amb l’objectiu que l’Ajuntament iniciï una campanya de sensibilització entre el veïnat per solucionar els problemes que tot seguit us exposaré.
El nostre barri, com bé sabeu, està situat al centre de Reus i molts veïns i veïnes treuen a passejar el gos pel carrer, cosa que és ben comprensible si tenim en compte que les zones verdes de què disposem són bastant minses, plaça de la Patacada a banda. Ara bé, el que és intolerables és que els facin fer les necessites urinàries a les voreres, als parterres dels arbres o, fins i tot, a les façanes de les cases. És cert que moltes persones estan conscienciades de la necessitat de recollir els excrements, però no passa el mateix quan es tracta de fer esperar el gos fins al pi-pi can que hi ha a l’inici del camí de Riudoms. De veritat que hi ha hagut dies darrerament, en què no plovia gens, que alguns carrers del barri feien fàstic!
L’altre gran problema d’incivisme que tenim són les bosses de brossa deixades fora dels contenidors, fet que ocasiona males olors i brutícia escampada. En el seu moment, l’Ajuntament ja ens va instal·lar amb molt d’encert contenidors pneumàtics per solucionar aquest problema, però molts veïns i veïnes deixen la brossa a terra malgrat que el contenidor estigui ple i el llumet vermell que ho indica estigui ben encès. Tothom sap que en aquestes ocasions els veïns han de buscar altres contenidors o llançar-la un cop el sistema automàtic hagi succionat la brossa acumulada a l’interior, però en fan cas omís deliberadament, la qual cosa perjudica seriosament els que voldríem un barri net i bonic.
És per tot el que us acabo d’exposar que us agrairia que es repartís un fullet de sensibilització per les cases de tot el barri per solucionar aquests problemes d’incivisme dels veïns. Properament us en passaré algunes mostres perquè trieu la que us convenci més i els doneu el format corporatiu de l’Ajuntament.
Atentament,
Xavier Abelló Vilella
Veí del barri del Carme de Reus
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.