• Com es decideix l’opinió

    Ahir a classe, les metgesses i advocades del grup 5 ens van il·lustrar una nova manera de determinar l’opinió. Recordeu que a elles i ells no els havia donat prèviament un punt de vista; per això els vaig dir que fessin pluja d’arguments. La Inés apuntava els que estaven a favor de l’eutanàsia i el Miguel, els que estaven en contra. Aleshores els vaig dir que a partir de la informació recollida decidissin quina opinió defensarien. Després d’avaluar els arguments i apreciar-ne la quantitat i la qualitat van decidir posicionar-se en contra, perquè van pensar que els seria molt més fàcil de defensar aquesta postura. Recordeu aquest procés mental.

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Xavier Abelló Vilella: Es corregeixen presencialment a classe.
  • Carmen: No hi ha solucions dels exercicis? Moltes gràcies,
  • Javier Quesada: Moltes gràcies a tothom pel companyerisme i la vostra amabilitat, ha sigut un plaer estar amb...
  • Montse: Moltes gràcies per tot Xavi, per la teva paciència amb nosaltres i per transmetre’ns els teus...
  • Monica: Moltes gràcies pel vídeo Xavier, sempre cuidant-nos i pensant en nosaltres.

Núvol d'etiquetes

accents diacrítics accentuació activitat activitats adjectius agenda apostrofació article articles benvinguda cinema en català classe combinació de pronoms febles correu electrònic debat desenvolupar arguments diftongs dièresi esquema examen final exàmen oficial gerundi de posterioritat grups imperatiu intervenció oral J/G lectura lectura en veu alta objectiu comunicatiu opinió paràgraf planificació presentació oral Programació del curs Programa del curs pronoms febles pronoms relatius propostes recomanacions sol·licitud síl·laba temes verbs vocal neutra voluntariat