• Grups de treball de la unitat 2

    Fora la tecnologia: Alina, Rodnilson, María, Conchi, Josepa

    Els membres d’aquest grup consideren que la tecnologia crea un model de persona deshumanitzada, egoista, agressiva, perillosa. Per aquest motiu consideren que cal eradicar les noves tecnologies i tornar a èpoques passades.

    Els reguladors: Elena, Pilar, Andreea, Javier

    No podem prescindir de les noves tecnologies, però és ben cert que poden esdevenir un perill molt gran per a la nostra societat tal com la coneixem. És per això que cal regular-ne l’ús amb una legislació dura i extensa.

    Els individualistes: Mònica, Gustav, Luís Á, Susi, Liviu

    Qui vulgui fer-ne ús que en faci; qui no en vulgui saber res, que les ignori. Les persones decidim què volem fer amb la nostra vida tecnològica. L’individu decideix per a ella o ell.

    Els educadors: Teresa, Paula, Sílvia, Yulia, Lisardo

    Si eduquem les persones en l’ús adequat de les noves tecnologies no cal patir per res. Serem capaços d’autogestionar-nos i el progrés tecnològic ens durà a la saviesa i a la felicitat.

    Visca les noves tecnologies: Mari, Daniela, Brian, Charo, Luís V.

    Les noves tecnologies ens faciliten la vida, ens ajuden, ens obren a la informació infinita. Les noves tecnologies ens han de dominar fins a esdevenir una nova espècie: el tecnohumà.

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Xavier Abelló Vilella: Es corregeixen presencialment a classe.
  • Carmen: No hi ha solucions dels exercicis? Moltes gràcies,
  • Javier Quesada: Moltes gràcies a tothom pel companyerisme i la vostra amabilitat, ha sigut un plaer estar amb...
  • Montse: Moltes gràcies per tot Xavi, per la teva paciència amb nosaltres i per transmetre’ns els teus...
  • Monica: Moltes gràcies pel vídeo Xavier, sempre cuidant-nos i pensant en nosaltres.

Núvol d'etiquetes

accents diacrítics accentuació activitat activitats adjectius agenda apostrofació article articles benvinguda cinema en català classe combinació de pronoms febles correu electrònic debat desenvolupar arguments diftongs dièresi esquema examen final exàmen oficial gerundi de posterioritat grups imperatiu intervenció oral J/G lectura lectura en veu alta objectiu comunicatiu opinió paràgraf planificació presentació oral Programació del curs Programa del curs pronoms febles pronoms relatius propostes recomanacions sol·licitud síl·laba temes verbs vocal neutra voluntariat