• TERMCAT: Màrqueting digital en català

    màrqueting digital 3

    El TERMCAT és un organisme que vetlla per a la creació i difusió de terminologia especialitzada en llengua catalana, tenint en compte les opinions dels usuaris i dels professionals de la matèria. Un dels objectius del TERMCAT és normalitzar el català en l’àmbit de tots aquells termes que són específics i que sovint provenen d’un entorn multilingüe, en què hi intervenen llengües com l’anglès. Així, doncs, els seus projectes tenen com a finalitat adequar aquest lèxic tan específic a aquells termes que es poden fer servir en català de manera adequada, tenint en compte l’ús que en poden fer els usuaris i la precisió del que es vol expressar.

    Ara ha engegat un nou projecte sobre la terminologia del màrqueting digital en què es volen debatre les millors propostes en llengua catalana per referir-se a nous conceptes en l’àmbit digital. Com cal traduir, doncs, engagement, gamification o shoptimizacionÉs per això que el TERMCAT ha reunit un equip d’experts per discutir sobre aquests conceptes i prendre decisions i, al mateix temps, convida els usuaris a suggerir nous termes per tractar a través de les xarxes socials, mitjançant els canals de Twitter, Facebook i l’etiqueta #màrquetingdigital.

    Des del Servei Local de Català us animem a participar-hi.

    Per a més informació, podeu consultar aquest article.

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.