• S’ESTRENA “EL NOSTRE ÚLTIM ESTIU A ESCÒCIA” EN CATALÀ

    nostreultimestiuescociaAvui divendres 29 de maig, s’estrena en català la comèdia anglesa El nostre últim estiu a Escòcia, dirigida per Andy Hamilton i Guy Jenkin. La pel·lícula està interpretada per Rosamund Pike, coneguda pel seu paper a  Perdida; i David Tennant, conegut principalment per la britànica Doctor Who. També hi intervenen Billy Connolly, Celia Imrie, Ben Miller, Emilia Jones i Bobby Smalldridge. El doblatge i la subtitulació del film té el suport de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura.

    Una parella londinenca recent separada va amb els seus tres fills a Escòcia per celebrar l’aniversari de l’avi, al qual, per no disgustar-lo, decideixen ocultar la separació. Els pares de seguida descobriran com és de difícil mantenir secrets quan hi ha nens pel mig. 

    El nostre últim estiu a Escòcia va guanyar el Premi del Públic en la passada edició del Festival Internacional de Cinema de Valladolid.

    El film s’estrenarà a les següents sales:  Cinesa Heron City (Barcelona); Palau; Balaña Multicines (Barcelona); MCB Cinema Calafell (Calafell); Multicines Figueres (Figueres); Cinemes Albèniz Centre (Girona); Ocine Girona (Girona); Espai Funatic (Lleida); Multicines Bages (Manresa); Cines Olot (Olot); Cines Imperial (Sabadell); Cinesa Sant Cugat (Sant Cugat del Vallès) VOSC; Ocine Tarragona – Les Gavarres (Tarragona); Cinema Catalunya (Terrassa); Cinesa Parc Vallès (Terrassa); Cinema La Lira (Tremp); Vigatà Cinema (Vic).

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.