RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

5 comentaris

  1. Marta Estadella

    30 Jan 13
    13:31 #

    Grup: Puntuació doble

    Qui som? 
    Som la Raquel, la Marta , la Pilar i la Martha.

    Com ens hem  organitzat?
    Hem realitzat els exercicis de manera individualment. Seguidament, amb el solucionari hem pogut avaluar-nos les activitats i els hem posat en comú per Google Drive i el correu. Encara que ens ha anat millor el correu.

    Què hem pretès?
    Fer un recull d’informació sobre la puntuació: comes, parèntesis, guions i cometes.
    També, realitzar exercicis individuals amb les nostres fonts d’informació i preguntant als companys en cas de dubte.

    Què hem fet? 
    Fer els exercicis individualment i després els resultats els hem posat en comú. A més, hem comentat les errades.

    Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar
    Pensem que ens han faltat més exercicis per poder assolir ben bé aquest tema. També hem de dir que en aquesta unitat ens ha faltat comunicació.

    Respondre

  2. Laura

    30 Jan 13
    23:37 #

    Qui som?
    Som un grup format pel Gonzalo Izquierdo, el Marcelo Costas, la Neus Vendrell, la Núria González i la Laura Gómez

    Com ens hem organitzat?
    Hem treballat els continguts de manera individual i els hem compartit posteriorment.

    Què hem pretès?
    Hem pretès donar resposta a l’exercici que ens van facilitar per tal de verificar que ho sabiem fer correctament.

    Què hem fet?
    Hem cercat informació respecte al contingut assignat i hem respost l’exercici de manera individual.

    Com ens valorem?
    Creiem que hem elaborat un bon treball en equip, tot i que coincidir per treballar conjuntament en línia és difícil.

    Respondre

  3. Ferran

    02 Feb 13
    15:30 #

    Qui som?
    Som un grup format per l’Alina, Victoria, Neus i Ferran.

    Com ens em organitzat?
    Cadascú a fet el seu treball individual i posteriorment l’he posat en comú per poder elaborar el full de ruta.

    Què em pretès?
    Recopilar tot tips de informació per reconèixer la rellevància de les diferents etapes històriques de la llengua catalana.

    Què em fet?
    Cerca tota mena de informació de manera individual i compartir aquesta per correu.

    Com ens valorem?
    Com sempre, costa coincidir per horaris encara que sigui per correu.

    Respondre

  4. rebeca

    03 Feb 13
    2:42 #

    * Qui som?
    Manoli, Benet, Toni i Rebeca

    * Com ens hem organitzat?
    Hem fet cadascun de forma individual el treball encomanat i després l’hem compartit entre nosaltres per mail

    * Què hem pretès?
    Elaborar una guia fàcil d’aprenentatge dels temes escollits per facilitar l’estudi

    * Què hem fet?
    Realitzar el treball de forma individual i després compartir-lo amb els companys

    * Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar
    El treball en equip ha sigut bo perquè cada un realitza les seves tasques però a l’hora de comentar els temes entre nosaltres i els dubtes que puguin sorgir ,encara no és molt efectiu

    Respondre

  5. Vanessa

    06 Feb 13
    9:25 #

    Qui som?
    La Laia, l’Olga, en Marc i la Vanessa.

    Com ens hem organitzat?
    Cada membre del grup ha treballat un contingut individualment i després hem anat compartint les respostes per correu electrònic.

    Què hem pretès?
    Resoldre de forma col·laborativa l’exercici sobre les funcions sintàctiques.

    Què hem fet?
    Hem cercat informació sobre les diferents funcions sintàctiques, les hem compartit amb el grup i hem creat un document on s’unifica tota la informació.

    Com ens valorem? Expliciteu quins aspectes han estat positius i quins haurien de millorar.
    Hem treballat força ràpid i no hem tingut problemes per consensuar els continguts. Tanmateix, el fet de treballar per correu no permet generar un espai de debat sobre els continguts.

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Joan: No a mi també em passa
  • Mateu: Hola, estic fent un treball sobre aquest tema i la en el qüestionari demana perquè Ramon Llull es diu que es...
  • Marcelo: En aquesta unitat he fet les tasques i he assolit el temes que tenia pendents d´altres unitats de cara a...
  • Marcelo: # UNITAT 64 Quin és el marc jurídic del català en el seu domini lingüístic? La constitució espanyola...
  • Marcelo: Tracta d´una narració de Jaume March de la situació amb detall de la seva investidura com a cavaller. El rei...

Núvol d'etiquetes

#dgava12 Anna Codina avaluació inicial categories gramaticals classificació d'enllaços com es descriu una persona com es parla en públic comunitat d'aprenentatge David Álvarez desenvolupar col·lectivament un tema del marc sociolingüístic determinants dubtes del curs fer-se de Twitter Fernando Trujillo funcions sintàctiques genere i nombre del nom i de l'adj. marc jurídic del català Marc sociolingüístic morfologia verbal Patty Smith piular un autoretrat presentacions pronoms de relatiu redacció del text inicial redactar un contracte d'aprenentatge reflexionar sobre el curs repte del curs signes de puntuació signes de puntuació dobles tasca 0.1 tasca 0.2 tasca 0.3 tasca 0.4 tasca 0.5 tasca 0.6 tasques unitat 0 unitat 0 unitat 1 unitat 2 unitat 3 unitat 4 unitat 5 unitat 6 valorar el treball en equip visitar el bloc