• Quin tipus d’alumnat sou?

    Havia pensat que podria recollir dubtes que teníeu, però la majoria dels vostres comentaris expliquen sobre l’adapatació a aquesta modalitat i tipus d’aprenentatge. Confesseu  que us ha costat organitzar-vos. Alguns ja hi heu posat remei i teniu ganes de fer la unitat 2 per saber si els vostres plans de millora funciona. També m’ha agradat llegir comentaris que detalleu amb quins obstacles topeu, però meravella la vostra actitud totalment positiva perquè esteu convençudes i convençuts que us en sortireu. Sóc conscient que havent organitzat aquest curs trimestralment, alguns grups traieu la llengua pel fetge. Ara bé, comtpeu que tindreu una pausa bastant llarga fins que no arrenqui el segon trimestre. Potser és una bona ocasió per repassar amb calma tot aquells dubtes que teniu.

    Els estudiosos afirmen que els dubtes, cosa que no ens ho havien dit els nostres professors, ens fan avançar. Són els que ens fan plantejar-nos, preguntar-nos sobre un contingut. Per tant, no us ha d’avergonyir confessar que heu de consultar bastant. Aquesta és la millor manera d’aprendre. A més,  què fan servir quotidianament els lingüistes per solucionar els dubtes que els plantegen: gramàtiques i diccionaris. Per tant, em sap greu però si consulteu valoro aquesta acció com un objectiu assolit. Això vol ja apreneu a ser autònoms i autònomes.

  1. Jose Luis Gonzalez Torras

    22 oct. 11
    18:45 #

    José Luis González Torras Suficiència 1

    Bon dia,

    He intentat adaptar-me a aquesta modalitat i tipus d’aprenentatge tractant el temes de manera positiva, amb millor o pitjor sort, intentant calmar el nervis que en feien venir els dubtes, consultant tota la bibliografia que podia; a la fi d’assolir als objectius per mi mateix.
    En definitiva, penso que tinc una assignatura pendent, que es treure tot el profit possible dels dubtes i dels errors amb l’intenció d’assolir l’autosuficiència.

    Gràcies.


Categories


Històric


diccionaris


material didàctic


organismes


recursos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes