RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

1 comentari

  1. Joan Dalmau

    01 febr. 10
    6:20 #

    En realitat es tracta d’un treball en grup que podria ser d’una classe de ciències, per exemple. Evidentment les competències lingüístiques són necessàries, no només l’imperatiu, sinó moltes altres competències.

    El que els alumnes han valorat positivament és una experiència significativa i comunicativa, en definitiva, que han après alguna cosa per ells mateixos.

    Alhora, hi trobo a faltar l’esperit crític: Què es recicla realment? Qui té competència en aquestes qüestions i com s’exerceix? Els alumnes repeteixen el discurs oficial sobre el reciclatge sense qüestionar-se per què es fan així les coses.

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Carme Bové: Lourdes, tornarem a coincidir, segur!
  • Lu: Carme, jo també vaig demanar per tu al final de la jornada, però no quedava ningú a la sala (ens van fer sortir,...
  • Carme Bové: Felipe, tindrem més oportunitats i seguirem el contacte a través del Twitter. Gràcies!
  • Felipe Zayas: Gracias, Carme, por la información que das sobre mi conferencia. Qué lastima que no pudiéramos hablar...
  • Albert Fabà: A vegades m’he preguntat com és que els xinesos són tan bons aprenents. Crec que en bona part,...

Núvol d'etiquetes

actitud positiva aprenentatge aprenentatge entre iguals aprenentatge no formal benvinguda col·laboració competències cooperació desig enfocament comunicatiu enfocament per tasques entrevista escriure ESO fidelització gestió d'aula Google Docs distàcia gramàtica habilitats JAL llegir metodologia motivació PLE presentació programacióper tasques seqüència_didàctica tasques text voluntat