• Què fas cada dia?

Hola!

A classe hem parlat de les coses que fem cada dia. Ara us explicaré com és la meva rutina.

Normalment em llevo a dos quarts de nou. Esmorzo mentre miro el correu electrònic i el diari a internet i després em rento les dents i la cara. Després em poso la roba i vaig al gimnàs. Faig exercici durant una hora i mitja i després em dutxo. Torno a casa a les dotze del migdia. Preparo el dinar i dino mentre miro la tele. Normalment dino sol. A dos quarts de quatre agafo el tren per anar a treballar. Treballo a Cerdanyola. A les cinc de la tarda vaig a l’aula de català i faig classe fins a les nou del vespre. Després agafo el tren torno a Barcelona. Sopo a dos quarts d’onze, miro la tele una estona i a les dotze vaig a dormir.

I vosaltres què feu? Com és el vostre dia a dia?

1. carmen

02 Jun 12
    11:19 #

Hola Ramón,soc la carme vull dirte lo que faré al dia de dissabte, primer t’he de dir que tinguis paciencia am mi, jo estic contenta de lo que vasis aprenda, me fa molta ilusio, pouser poc a poc llegeu a parlar el catalá.
    Avui de mati daspres de que e fet la faina de casa anire a dinar amb uns amig y pasaren la tarda amb ells.
    Ala festa que tenin amb la clase no puc anar es mol tarda par mi y el meu homa no le agrada un saludo , fins dilluns

2. Aurora

17:14 #

Hola, em dic Aurora. Explicare la meva rutina. ….
    Em llevo a las vuit, normalmente, pero a vegades em llevo a les otee. Em dutxo despres, a un quart de nou. Em poso la roba i, a les nou, esmorzo. Vaig a la UAB a dos quarts de deu i agafo el tren. Pasajo per Barcelona fins a l’hora de dinar. Menjo a les dues al costat del mar. Vaig a pasajar otra vegada i agafo el tren a les cuatre. Descanso a les cinc i, a vegades, miro la televisió. a la sis la meva familia berena i rento els plats del dia, de tant en tant. Al les nou sopo amb la meva familia. Rento les dents i vaig a dormir a les onze. El meu dia m’agrada molt pero tampoc faig molt. Adéu!

3. Pamela

17:15 #

Bon día,

Jo al matí, m’aixeco a 1/4 de 8, em vesteixo i agafo el tren i el bus per anar a la feina. Porto el menjar i dino a la feina amb el meus companys. Treballo fins a les sis. Al vespre, depen del dia, vaig al gimnas o a català. Bereno, si tinc gana. I sopo amb el meu xicot a las onze. Vaig a dormir a las dotze.
    Els caps de semana descanso i surto a passejar amb el meu xicot amb amics.

4. Pamela

17:15 #

Les meus dias son molt curts …

5. Yoli

05 Jun 12
    16:53 #

Hola, jo gairebé sempre a dos quarts de deu, esmorzo normalment pà amb ou o pernil dolç o formatge i colacao, després em rento les dents, miro l’ordenador, reviso el mail, busco feina a internet, peró no trobo mai res. Algunas vegadas me’n vaig a passejar pel riu i mentre camino escolto musica; quan arribo a casa em dutxo. Al migdia normalment a dos o tres quarts d’una començo a preparar el dinar, sovint amb la meva sogra, quan acabem dinem, els meus sogres estan a casa tres dies a la setmana, els altres dies dino sola. Mentre dino, m’agrada mirar la tele, havent`t dinat de tant en tant faig la migdiada després del cafe. A la tarda sovint estudio català a internet o llegeixo, els dilluns y els dimecres tinc classe presencial de català de set a nou del vespre i els divendres tinc classe de flamenco a Barcelona de dos quarts de set a vuit del vespre. Quan arribo a casa preparo el sopar amb el meu home, sopem y després de vegadas mirem una pel·licula, quan s’acaba ens n’anem al llit a les onze mes o menys…

6. carmen

06 Jun 12
    11:01 #

Soc la carme, vol escriura lo que fa sovint totes dies, al de mati m¨aixecoa a las vuit i despres de arreixar la meva casa,surt a comprar las cosas que en falta.
    A las tardes sovint sur a passejar amb el meu homa o tambe fa visitas a las persones an la ensenyanxa de la biblia, o tambe aprofito a cosi ,los diusabtes los pasu an la meva familia i los diumenges amb los meus amigis

7. Dolores Romero

06 Jun 12
    17:52 #

Hola Soc la Dolors
    M’aixeco a dos quarts de vuit,esmorso faig el llit i em vesteixo i em vaig a ginnas ó em posu a fer feina a casa.a les dues de migdia faig el dina per mí,dino i em vaig a l’ordenador ó a ver la tele.
    a la tarde vaig a classes tres dies a la semana i el dijuos a la tarde vaig a passetja con el meu home fins la hora de sopa,arribem i fem el sopa,despres sopem i fer una mica de tertulia i ens n’anem al sofa a ver la tele fins les hores de llit,
    bona nit fins un altre dia.
    Petons

8. clara

11 Jun 12
    16:58 #

hola
    jo em llevo a dos quarts de nou, esmorzar a les nou del matí. Recullo la meva casa (cuina, menjador i dormitori). A les onze mes o menys em vaig a comprar el pa, etc. Després em vaig al inem, etc. als oraganismos per trobar feina. Sobre dos quarts de dotze me’n vaig a casa del meu tiet. Agafo l’ordinador i busco feina per diversos portals d’internet, a les dues mengem, recullo la taula, porto a dormir al meu nebot. Veig la televisió fins a les sis que vaig a recollir a la meva parella que arriba de treballar i ens anem cap a casa

9. Paula Gonzalez

11 Jun 12
    18:23 #

Normalment m’axeico a las vuit, vaig al gimnas, torno a casa meva i em dutxo. Després vaig a la biblioteca de Cerdanyola a treballar un poc i torno a casa meva a dinar a las dues. Al vespre treballo a casa i sopo a las nou. Els dijous tinc reunión al migdia a la universitat, i dilluns i dimecres clase de català.

10. Jane Mugyabuso

04 Nov 12
    21:25 #

Hola tots jo em llevo a les dos quarts vuit, Em dutxo, Esmorzo les vuit i mitja miro taula de temps què he de fer després vaig a la biblioteca.Normalment menjo las dos punt anar a treballa les tres.Sopo a dos quarts deu,rento els plats miro la tele una estona i a les dotze vaig a dormir.Les cap de setmana muntar bici m’agradar molt.

Escriu un comentari

RSS dels comentaris

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Cursos

Vocabularis

Històric

Benvinguts

Hola! Els professors de català us volem donar la benvinguda al blog del curs que ens servirà com a diari d’aula. Aquí, setmanalment, fareu una entrada explicant què heu après aquella setmana, què us ha estat més fàcil i què més difícil. Per fer-ho, entreu a la categoria corresponent al vostre curs i població i afegiu-hi comentaris. Ànims!