Sessió 6: 2 de maig
Sessió 6: 2 de maig
Lèxic: Paraules relatives al menjar, a partir del wordwall: Paraules relatives al menjar – Anagrama (wordwall.net)
Solucions: golafre, llaminer, untar, salpebrar, llesca, estalvis, sucrera, setrill, cogombre, carbassó, bledes, bròquil, tomàquet, pruna, pebre, orenga, fregir
Gramàtica. Pronoms, del document de pronoms, hem fet el segon exercici de la pàgina 4 (Pronoms).
Solucions: 1. el; 2. ‘l; 3. el; 4. el; 5. ‘l; 6. ho; 7. el; 8. l’; 9. ‘l; 10. el; 11. -ho; 12. el; 13. els; 14. l’; 15. -la; 16. -ho; 17. ‘l; 18. el; 19. el; 20. l’
Hem presentat el pronom LI i el pronom ELS (dimecres els comentarem a fons): Full de la sessió 6
Comprensió i expressió oral. Activitat 6 de la pàgina 73 del llibre. S’han preparat les instruccions de diferents màquines: rentadora, rentaplats, engegar el cotxe… (se’n podien fer d’altres). Hem posat èmfasi en les formes haver de, no + present de subjuntiu, imperatius. Ho hem fet tot el grup/classe
Expressió oral, les receptes, pàgina 81. Activitat 13
Recepta de bunyols de quaresma: Bunyols de Quaresma – Bunyols de Vent -: Hem insistit en les formes hi afegeixo, hi poso…
Hem comentat, per grups, diverses receptes, per grups
Gramàtica. Res i gens, a partir del full 6
Lèxic: llepafils, què vol dir’
DEURES
Exercici de verbs en present d’indicatiu, del full de la sessió 6
Gravar un àudio, un-dos minuts, amb les instruccions necessàries per fer funcionar una màquina
Activitat 12 de la pàgina 80 del llibre
Què vol dir llepafils?
Full de la sessió 6
Llibre
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.