Sessió 10: 16 de maig
Sessió 10: 16 de maig
Lèxic: adjectius relacionats amb el caràcter, a partir del full de la sessió 10
Full de la sessió 10, sense comentaris: Full de la sessió 10
Full de la sessió 10, fet, amb les solucions i comentaris: Full de la sessió 10, fet
També hem comentat quan utilitzem QUE (davant d’adjectiu) i quan utilitzem QUIN, QUINA, QUINS, QUINES (davant se substantiu), a partir del full de la sessió 10
Gramàtica. Repàs de pronoms, tant de CD com de CI, a partir del wordwall: Utilitzem bé els pronoms – Cartes aleatòries (wordwall.net)
Hem insistit que és l’ajuda, el o la saluda, l’ o la informa; també que és li agrada, li escric (i no l’agrada o l’escric) …; L’hi donaré, l’hi diré, l’hi portaré (en comptes de s’ho donaré, s’ho diré o s’ho portaré)
Expressió oral. Lectura dels textos de la pàgina 79. Hem insistit en la pronunciació correcta de vocal + BL + vocal
Activitat 17 de les pàgines 84 i 85 del llibre
Expressió oral: del llibre, activitat 1 de la pàgina 88 del llibre
Lèxic i estructures: feina-treball, haver de (i no tenir que), tots dos/totes dues, juntar/ajuntar,
Sortida a Barcelona: 11 de juny al matí, visita a la Barcelona romana i medieval Sortida 11 de juny Hi podeu venir acompanyats i acompanyades. No és obligatòria. Només és passar-nos-ho bé i coneixe’ns. Confirmeu-me amb dies qui, i quants, vindrà
Joc en català, per endevinar paraules: Wordle WordleCAT – Endevina la paraula en català del dia (gelozp.com)
DEURES
Activitat de verbs del full de la sessió 10
Fer un àudio amb una recepta, més elaborada que l’escrita. Un model de recepta el podeu trobar en el següent vídeo:
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.