Sessió 7: 17 d’octubre
Sessió 7: 17 d’octubre
Lèxic
Vocabulari la casa: amb el projector; el comentem i en memoritzen totes les paraules
Pronunciació: hem rapassat com es pronuncien on hi ha O àtona, com corbata; hem comentat també com es pronuncien les E àtones, en paraules com paperera
Del llibre, pàgina 28, seqüència estudi moblat; pàgina 29, exercici 3; colors i materials
Comprensió oral
Del llibre, exercicis 1 i 2 de la pàgina 28. L’àudio el podeu sentir en l’enllaç següent: àudio unitat 2
Expressió oral i comprensió oral
Ens hem explicat com és el menjador de casa nostra; primer, jo he començat amb el meu, com a model (s’han d’utilitzar els situacionals: costat, dreta, esquerra… )
Una alumna, després, ha explicat com és el seu menjador; i se li han fet preguntes sobre material, colors, ubicacions:
Com és? De quin color és? De quin material és? De què és? On és?…
al costat de, un altre…
Després, entre tot el grup l’hem reconstruït
Gramàtica
Numerals: repàs fins al 200; fins al 1.000
Gramàtica
Correcció de deures: exercicis de les pàgines 16 i 17 del llibre
Correcció de l’exercici de verbs que hi havia com a deures
Verb conèixer: jo conec, tu coneixes, ell/a coneix, nosaltres coneixem, vosaltres coneixeu, ells/elles coneixen
Exercici de verbs del wordwall: verbs en present
Verbs anar i fer, a partir del full que hi ha penjat al blog a l’apartat d’exercicis i activitats: verbs-basics-en-present
Expressió oral
Repàs del cos humà i situacionals. Hem construït una estàtua formada per tots els alumnes i ho hem repassat tot.
Hem introduït assegut/asseguda, ajupit/ajupida, estirat/estirada, ajagut/ajaguda
Hem anat comentant les hores, a partir de l’hora real. Només els quarts
DEURES:
Fer la gravació d’un àudio explicant com és el menjador de casa vostra, amb tots els detalls. Quan el tingueu, me l’envieu a jdorca@cpnl.cat
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.