• Sessió 6: 25 de gener

    Sessió 6: 25 de gener    unitat 3

    Lèxic

    Lèxic relacionant amb el cos humà: exercici 5 de la pàgina 35

    Lèxic relacionat amb les especialitats mèdiques: exercici 6 de la pàgina 36

    Gramàtica, comprensió i expressió oral

    Hem repassat el que vam comentar l’altre dia: pàgina 37 del llibre

    Exercici 8 de la pàgina 37: lectura –i pronunciació- de les frases, i fer l’activitat.

    He, has, ha, hem, heu i han, exercici 9 de la pàgina38

    Participis irregulars, quadre de la pàgina 38 del llibre

    Expressió oral: per parelles s’expliquen què han fet avui al matí (primer m’he posat jo com a exemple); després explicar a la resta de la classe què ha fet el company o companya amb quin han interactuat. Hem comentat la diferència entre he i m’he amb ha i s’ha (s’ha de pronunciar m’he i s’ha, sobretot)

    Participis irregulars, wordwall: 

     


     

    Expressió oral: enquesta sobre què han fet aquest matí, aquesta setmana i durant la seva vida: Enquesta pretèrit perfet 

    Lèxic

    Símptomes i malalties, pàgina 42 del llibre

    Lèxic i comprensió oral

    Cancó Al mar: 

    Hem comentat la lletra, sobretot de la primera estrofa; després n’hem sentit la resta. En el blog hi penjo la cançó, el full amb els espais en blanc per escriure-hi els verbs que calguin i el solucionari: Al mar, cançó de la classe d’avui « Català a Badia (cpnl.cat)

    Geniva, significat

    DEURES

    Exercici de verbs en present que hi ha al blog: Verbs en present « Català a Badia (cpnl.cat)

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.