• Què fas durant el dia?

Aquesta setmana hem après a dir quines activitats quotidianes fem durant el dia. També hem après expressions que ens indiquen el temps dedicat a fer aquestes activitats.

Mireu què faig jo:

Jo cada dia em llevo a les 7 h del matí. Em dutxo, em rento les dents, em pentino i em vesteixo. Després preparo un cafè amb llet i un entrepà i esmorzo. Sempre surto de casa a les 8.30 h. A vegades vaig a treballar en cotxe i altres vegades en tren. Dos cops per setmana estudio francès. Al migdia faig el dinar i dino amb el meu xicot. A la nit miro una estona la TV i vaig a dormir amb un bon llibre entre les mans.

I ara, m’expliqueu què feu vosaltres un dia de cada dia?

1. nimia aguilera ojeda

17 Nov 11
    18:49 #

jo cada dia em llevo a les vuit del mati.Em dutxo,em rento les dent, em pentino i em vesteixo.després preparo esmorza amb llet.amb cereal i esmorzo.sempre surto de casa a les 9.15h. cada dia vaig a treballar d´ dilluns a divendres.amb la casa de l´ familias pijoam.i despre tres cops per semana estudio catalá. Al midia faig el dinar i dino amb la familia pijoam.i a la nit vaig a casa meva. amb preparo sopar i sopo sola i despre de sopar rento les dent.i miro una mica al tv.i vaig a dormir a les onze d´ la nit,

2. mariaconcepcion cabriza

18 Nov 11
    18:39 #

jo cada dia em llevo a les vuit del mati.Em dutxo,em rento les dent.em pentino i em vesteixo després esmorzan amb llet amb cereal amb la señora lurdes i despre neteixo la casa i vaig a compra al supermercat.i despre surt a casa em preparo el dinar i dino sempre amb la señora lurdes, i despre de al migdia faig una migdiada.Al nit.faig sopar i sopen amb la lurdes i dos cops d´ semana vaig estudiar catalá i vaig a dormir a les deu de la nit i d vagadas vaig apassejar amb amic. adeu

3. Mustapha el hailk

1:02 #

Mustapha

Cada dia em llevo a les nou del mati i tinc molt de temp lliure. La primera cosa qui faig es un tallat, déspres em dutxo, vaig a passejar una estona i torno a casa amb molta gana. Dino amb la meva dona i déspres de dinar toco la guitarra tota la tarda.A vegades també faig una mica d’ esport……….

4. Chelo

12:10 #

Cada dia em llevo a les set del mati, em prenc un cafè amb llet per tenir “piles” i faig la feina de casa. Em dutxo per vestir-me i anar a fer la compra. Al mig dia faig el dinar i dinem a casa al meu marit i jo . A la tarda miro als deures de català, vaig dos cops a la setmana a estudia català. A mitja tarda bereno fruita. A la nit sopem i mirem una estona la tele abans de anar a dormir.

5. mercedes

17:21 #

JO cada dia em llevo a las 7h del mati,Em dutxo, em rento les dents,em pentino i em vesteixo.Esmorzo en el meu traballo.Despres vaig a casa.y fas un poc de neteja.Al migdia dino amb la meva cossina i el seu marit.La meva cossina prepara el dinar a vegadas lo preparo jo.A la tarda me vaig a passejar una mica y despres,vaig a casa del meu avi.A la nit sopo sempre sola en el meu traballo.miro una estona la tv me vaig a dormir a les dotze de la nit.

6. mildred montalvo

18:41 #

m’aixeco cada dia ales 7.30 del matí
    em raspallo les dents, despert alos nens i
    preparo l’esmorzar i el pa que porten a l’escola,
    esmorzem tots junts
    despres ajudo a la meva nena mes petita a vestir-se. a les 8.45 tots han marxat.
    net i ordeno la casa i
    a les 12.30 preparo el menjar.
    a les 2.30 dino amb els nens
    sopo a les 8.30 amb tota la flia.
    tambe estudi per maquilladora 2 vegades per setmana.
    vaig a aeròbic en les tardes els dimarts, dijous i divendres. i els dilluns i dimecres vaig a les nits a classes de catallan

7. Oliver

20:27 #

Vull aprofitar aquesta ocasió per explicar la meva absència avui.

Perquè la vida a vegades, adorna el teu camí, emperò, no sempre t `agraden aquestes canvis, he de complir amb les meves responsabilitats.

Em vesteixo amb les robes de treball i he d’arreglar el que no m`agrada, així el destí serà molt millor, i jo més feliç. Llavors, al complir aquestas responsabilitats, abandono altres importants, com
    el somriure i aprendre amb vostès, per tant, petonets per tots y fins dimecres!!!

Oliver

8. Elena V.

22 Nov 11
    21:44 #

jo cada dia tracte d’aixecar-me a les 6:30 del matí,em rento els dents,em dutxo,en pentino i em vesteixo.. després vaig a despertar al meu xicot ell em lleva a la feina i surtim de casa a les 7 :45. a vegadas esmorzem junts si dóna temps perqué som molt dormilones…. surto del treball a les 3 de la tarda va a recollir-me la parella de la meva mare estic en casa a les 3:15 dino i despres em vaig a un curs. quan arribo a casa preparo el supar supem junts i veiem la tele una estona i despres ens anem al llit a les 23:00 de la nit..

9. andrea lozada

10:34 #

Sóc la Andrea,jo em llevo a les cinc del matí,em cabi de roba ,em rento els dents y sin res de ruid per que el meu xicot no es lleve, baig al autobus,aribo a les dos quarts de sis al treballo, em tomo un café amb llet amb galetas, y a las sis comencça mi horari, a les dos termino baix a la meva casa mangen y durmir dos horas, em llevo,em duxo, surt al carrer, a les nou de la nit sopem y a durmi………..

10. Loli

18:51 #

Hola Carme, soc la Loli.avui és dimecres 23. no he pogut escriurat abans. La meva tasca diaria és llevarme a les vuit del matí i prem un café amb llet, després em dutxo faig la cama, rento els gots i surt a comprar al Mercadona o al mercat que estan llunts un del altra.
    Arribo a casa current y faig el dina per al meu fill gran (ara per el gran i el mitja), despres rento els plats i vaig a descansar una estona. després planxo o coso o rento el que cal mentres tant miro la TV.
    A les nou de la nit sopen el meu marid i jo, després rento els plats,recull la cuina, veiem la tele una estona i ens anem al llit fins unaltre dia.

11. Marina

19:02 #

Hola!!Jo em llevo a les 7:45 del matí.Em rento les dents,em vesteixo i vaig a treballar.A vegadas no m´agrada esmorzar.Dino a les 14:00 h on treballo.A les 16:30 plego de treballar.Arribo a casa a les 16:45,miro la tele una estona després em dutxo i vaig preparar el meu sopar.Sopo normalment a les 21:00 del vespre.Després de sopar net la cuina i després vaig a la meva habitació amb el meu ordinador (que és el meu millor amic) i xatejo amb els meus amics una estona.Dormo a les 12 de la nit..

12. KARLA JOHANNA

28 Nov 11
    19:13 #

jo cada dia, em llevo a les 6.30 del matí, net la casa tots els dies preparo el dinar dels nens l’esmorzar del matí. em duxo i m’arreglo per anar a estudiar, després arribo a mig dia i com amb els meus fills els porto al col · legi i torno per descanzar una mica al sofà, després una altra vegada els vaig a recollir a la sortida del col · legi i vaig a comprar al supermercat el que vaig fer de sopar i el que anem a menjar el dia següent, arribo a casa preparo el sopar em duxo sopo amb la meva família, després preparo la roba dels meus fills per l’escola i me’n vaig al llit dormo sobre les dotze per estar a punt pel dia següent.
    els caps de setmana descanzar i sortim de passeig amb la família …

13. abdellah

28 Nov 11
    20:23 #

jo cada dia em llevo a dos quarts de nou,em dutxo i m’areglo despres esmorzo cafe amb llet. Dino a les tres del migdia amb la meva dona i la meva fiila,a les 5 de la tarda vaig al curs de catala en l’escola de adults i surto fins als 7.
    turno a casa a les nou,sopo amb la meva familia,em vaig a llit a las deu.

14. Diego A.

29 Nov 11
    14:50 #

Hola.. jo em llevo a les 8:30 del matí, em vesteixo i acompanyo al meu germà a l’escola, desprès esmorzo amb la meu mare, netejo la casa meva, estudio un poc català, desprès dino amb la meu mare i el meu germà, desprès vaig al gimnàs per la tarda, vaig a recollir al meu germà a l’escola bereno a les 5 d la tarda, i per la nit sopo amb els mues pares i el meu germà,

15. belarmina salvador

08 Gen 12
    22:32 #

jo cada dia em llevo a las 7 del mati ,em dutxo en rento les dentys em preparo un cafe amb llet y despres em vesteixo , surto de casa a las 8:30 h y vaig a clase de a.s.s. tots los dias de dillums a divendrres de 9:00h del mati a 1:00h y despres vaig a casa a esmorzar y avagada miro una estonada la tv.

16. M ARI CARMEN

18 Nov 12
    20:53 #

Hola yo en llevo .a las vuit de mati .en dutxo en rento les demts. despre faig la faena de casa. despre vayg a fer la compra .ales 1,h fair el dina ales 2,h dino al meu homa. ales 3.h tarde viag a traballar asta 8.h del vespra . a la nit faig sopar i sopeu amb el meu homa i . despre de sopa mireu la t.v. vaiy a dormi a las 12 de la nit

Escriu un comentari

RSS dels comentaris

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Cursos

Vocabularis

Històric

Benvinguts

Hola! Els professors de català us volem donar la benvinguda al blog del curs que ens servirà com a diari d’aula. Aquí, setmanalment, fareu una entrada explicant què heu après aquella setmana, què us ha estat més fàcil i què més difícil. Per fer-ho, entreu a la categoria corresponent al vostre curs i població i afegiu-hi comentaris. Ànims!