• El meu dia preferit

mafaldaaEl dia que més m’agrada de la setmana és el divendres perquè només treballo al matí i tinc la tarda lliure. Al matí, em llevo , em dutxo, esmorzo i a les 8 h  agafo el tren. Començo a treballar a les 9. Durant el matí sovint preparo classes, a vegades faig reunions amb els companys i de tant en tant envio correus electrònics. Plego a les 3 hA la tarda no treballo mai.

Després dino i  vaig a comprar al súpermercat. Al vespre quedo amb els amics.

I tu? Quin és el teu dia preferit? Què fas?

1. Marilo

08 març 14
    14:44 #

El dia de la setmana que més m’agrada és el dissabte. Al matí em llevo, esmorzo amb la meva parella i les seves nenes. Em dutxo i sobre les 11 de la del matí, estem preparats i anem a comprar tots junts. Dinem on les nenes els agrada que gairebé sempre és la pizzeria. Després sobre les 6 de la tarda, tornem a casa i faig crispetes, mirem la televisó o fem algun joc. A les 9 de la nit, sopem i veiem una pel-lícula. De vegades, quedem amb els nostres amics després de sopar. Els dissabte me’n vaig a dormir una mica més tard.

2. carmen

09 març 14
    17:50 #

el meu dia de la setmana preferit és el divendres perquè no faig res de res, no vaig a estudiar per el al matí i al migdia vaig a menjar amb els meus amics , per a la tarda vaig a nedar a la piscina i després vaig a casa meva i miro la televisió, vaig a dormir una mica tard.

3. ana wualquiris

16:16 #

el meu dia de la setmana que més m´agrada és el divendres perquè el meu marit està lliure. Em llevo, esmorzo,em dutxo i faig la el llit, sobre les 9 de la del matí el meu marit, la meva sogra i jo anem al supermercat. després de comprar tornem a casa. Dinem i després de dinar mirem la televisió una estona perquè gairebé sempre quedem amb els amics i si no quedem amb els amics anem al cinema, normalment sopem a les 20.30h i si no estem molt cansats anem a la disco.Aquest dia no tenim hora per anar a dormir. 🙂

4. Brenda

17:15 #

El dia que més m’agrada de la setmana és el dissabte perquè sempre puc dormir una mica més. Normalment em llevo a les 9.30, em dutxo i esmorzo. A les 11.30 vaig a passejar, sovint per Collserola i a vegades per la platja, m’encanta passejar per la platja!

Dino y i després veig una pel·lícula, encara que de vegades em dormo m’adormo en el sofà. Al vespre, segons el dia, fem moltes coses: visito la família del meu nuvi xicot, faig pastissos amb la meva cunyada, quedem amb els amics, llegeixo… També m’encanta llegir!

5. Sofía Ruiz de Ugarte

19:12 #

El meu dia preferit és el diumenge perquè em llevo molt tard. Esmorzo també tard i dino a las quatre de la tarda. A las cinc vaig a caminar durant 45 minuts. Torno i miro una pel.lícula. Després llegeixo com dues hores. Després veig el meu correu i men’n vaig a dormir a la una de la matinada.

6. karol.

22:46 #

El dia preferit de la setmana que més m’ agrada és el dissabte’ perquè estem tots junts,i perquè podem esmorzar al matí en familia.També a la tarda sortim de vegades a menjar fora , després el recta la resta del dia de vegades compartim amb amb els amics a la nit” o ens quedem mirant pel·lícules o jugant cartes del pòquer,fins a les 01:00 o les dues de la matinada, després ens n’anem a dormir…

7. Gabriela

11 març 14
    14:12 #

El dia que més m’agrada de la setmana és el dissabte perquè és ell dia que més comparteixo amb el meu xicot i la meva família. també és el dia que dormo més. i acostumo a veure pel·lícules i anar de passeig

8. Helena

22 març 14
    23:32 #

El meu dia preferit es el dissabte perqué puc dormir fins l’hora que vulgui i puc fer tot tranquil·lament, sensa pressa. Al matí m’agrada anar a comprar al súpermercat i netejar la casa. Acostumo a menjar aviat, a dos quarts de una i al vespre quedo amb els amics per prende alguna cosa. Arribo a casa tard perqué dimenge puc dormir molt també 🙂

9. Esteban

30 març 14
    22:06 #

Jo estic jubilat, no ten tinc dia especial pue perquè qualsevol dia m’és igual lo mateis. Em llevo a les vuit o dos quarts de nou, després vaig a passejar,en el amb el meu gos una hora més o menys, quan torno vuelvo me em poso a berenar esmorzar, normalment vaig a acompanyar a la meva dona al mercat o vaig a fer jo personalment algun mandat encàrrec. Normalment llegeixo el Periodico en el a l’ordinador, a les tres més o menys vaig a dinar, després com bon andalús vaig a fer la migdiada siesta no tim tinc hora, lo el mateix em fa una hora que hora y i micha mitja. por A la tarda a vegades surto a dar fer una volta o em quedo en a casa. A les vuit acompanyo a la meva dona a la Casa de Andalucía que canta en el cor de la casa, després sopem y i jo a les onze me’n vaig al llit.

10. mathilde

10 abr. 14
    18:22 #

Per mi, el millor dia de la setmana és el divendres perquè és l’inici del cap de setmana. Al matí em llevo a dos quarts de nou, esmorzo cafè, pa torrat amb mantega i mel i un suc natural. Ara que ve l’estiu, esmorzaré a la terrassa. Em dutxo ràpid y després treballo des de casa meva. A la una de la tarda, anem amb la meva parella a dinar amb la seva família. Són molt simpàtics i divertits. Després a la tarda, treballo una mica més però no molt i preparo les sortides del cap de setmana. A la nit quedo amb els amics al Cal Pintxo (un bar molt maco de Cerdanyola) i sovint a Vinilo o vaig a Barcelona. Si a l’endemà tinc excursió no puc sortir fins molt tard.

Cursos

Vocabularis

Històric

Benvinguts

Hola! Els professors de català us volem donar la benvinguda al blog del curs que ens servirà com a diari d’aula. Aquí, setmanalment, fareu una entrada explicant què heu après aquella setmana, què us ha estat més fàcil i què més difícil. Per fer-ho, entreu a la categoria corresponent al vostre curs i població i afegiu-hi comentaris. Ànims!