• El meu dia preferit

mafaldaaEl dia que més m’agrada de la setmana és el divendres perquè només treballo al matí i tinc la tarda lliure. Al matí, em llevo , em dutxo, esmorzo i a les 8 h  agafo el tren. Començo a treballar a les 9. Durant el matí sovint preparo classes, a vegades faig reunions amb els companys i de tant en tant envio correus electrònics. Plego a les 3 hA la tarda no treballo mai.

Després dino i  vaig a comprar al súpermercat. Al vespre quedo amb els amics.

I tu? Quin és el teu dia preferit? Què fas?

1. Marilo

08 Mar 14
    14:44 #

El dia de la setmana que més m’agrada és el dissabte. Al matí em llevo, esmorzo amb la meva parella i les seves nenes. Em dutxo i sobre les 11 de la del matí, estem preparats i anem a comprar tots junts. Dinem on les nenes els agrada que gairebé sempre és la pizzeria. Després sobre les 6 de la tarda, tornem a casa i faig crispetes, mirem la televisó o fem algun joc. A les 9 de la nit, sopem i veiem una pel-lícula. De vegades, quedem amb els nostres amics després de sopar. Els dissabte me’n vaig a dormir una mica més tard.

2. carmen

09 Mar 14
    17:50 #

el meu dia de la setmana preferit és el divendres perquè no faig res de res, no vaig a estudiar per el al matí i al migdia vaig a menjar amb els meus amics , per a la tarda vaig a nedar a la piscina i després vaig a casa meva i miro la televisió, vaig a dormir una mica tard.

3. ana wualquiris

16:16 #

el meu dia de la setmana que més m´agrada és el divendres perquè el meu marit està lliure. Em llevo, esmorzo,em dutxo i faig la el llit, sobre les 9 de la del matí el meu marit, la meva sogra i jo anem al supermercat. després de comprar tornem a casa. Dinem i després de dinar mirem la televisió una estona perquè gairebé sempre quedem amb els amics i si no quedem amb els amics anem al cinema, normalment sopem a les 20.30h i si no estem molt cansats anem a la disco.Aquest dia no tenim hora per anar a dormir. 🙂

4. Brenda

17:15 #

El dia que més m’agrada de la setmana és el dissabte perquè sempre puc dormir una mica més. Normalment em llevo a les 9.30, em dutxo i esmorzo. A les 11.30 vaig a passejar, sovint per Collserola i a vegades per la platja, m’encanta passejar per la platja!

Dino y i després veig una pel·lícula, encara que de vegades em dormo m’adormo en el sofà. Al vespre, segons el dia, fem moltes coses: visito la família del meu nuvi xicot, faig pastissos amb la meva cunyada, quedem amb els amics, llegeixo… També m’encanta llegir!

5. Sofía Ruiz de Ugarte

19:12 #

El meu dia preferit és el diumenge perquè em llevo molt tard. Esmorzo també tard i dino a las quatre de la tarda. A las cinc vaig a caminar durant 45 minuts. Torno i miro una pel.lícula. Després llegeixo com dues hores. Després veig el meu correu i men’n vaig a dormir a la una de la matinada.

6. karol.

22:46 #

El dia preferit de la setmana que més m’ agrada és el dissabte’ perquè estem tots junts,i perquè podem esmorzar al matí en familia.També a la tarda sortim de vegades a menjar fora , després el recta la resta del dia de vegades compartim amb amb els amics a la nit” o ens quedem mirant pel·lícules o jugant cartes del pòquer,fins a les 01:00 o les dues de la matinada, després ens n’anem a dormir…

7. Gabriela

11 Mar 14
    14:12 #

El dia que més m’agrada de la setmana és el dissabte perquè és ell dia que més comparteixo amb el meu xicot i la meva família. també és el dia que dormo més. i acostumo a veure pel·lícules i anar de passeig

8. Helena

22 Mar 14
    23:32 #

El meu dia preferit es el dissabte perqué puc dormir fins l’hora que vulgui i puc fer tot tranquil·lament, sensa pressa. Al matí m’agrada anar a comprar al súpermercat i netejar la casa. Acostumo a menjar aviat, a dos quarts de una i al vespre quedo amb els amics per prende alguna cosa. Arribo a casa tard perqué dimenge puc dormir molt també 🙂

9. Esteban

30 Mar 14
    22:06 #

Jo estic jubilat, no ten tinc dia especial pue perquè qualsevol dia m’és igual lo mateis. Em llevo a les vuit o dos quarts de nou, després vaig a passejar,en el amb el meu gos una hora més o menys, quan torno vuelvo me em poso a berenar esmorzar, normalment vaig a acompanyar a la meva dona al mercat o vaig a fer jo personalment algun mandat encàrrec. Normalment llegeixo el Periodico en el a l’ordinador, a les tres més o menys vaig a dinar, després com bon andalús vaig a fer la migdiada siesta no tim tinc hora, lo el mateix em fa una hora que hora y i micha mitja. por A la tarda a vegades surto a dar fer una volta o em quedo en a casa. A les vuit acompanyo a la meva dona a la Casa de Andalucía que canta en el cor de la casa, després sopem y i jo a les onze me’n vaig al llit.

10. mathilde

10 Abr 14
    18:22 #

Per mi, el millor dia de la setmana és el divendres perquè és l’inici del cap de setmana. Al matí em llevo a dos quarts de nou, esmorzo cafè, pa torrat amb mantega i mel i un suc natural. Ara que ve l’estiu, esmorzaré a la terrassa. Em dutxo ràpid y després treballo des de casa meva. A la una de la tarda, anem amb la meva parella a dinar amb la seva família. Són molt simpàtics i divertits. Després a la tarda, treballo una mica més però no molt i preparo les sortides del cap de setmana. A la nit quedo amb els amics al Cal Pintxo (un bar molt maco de Cerdanyola) i sovint a Vinilo o vaig a Barcelona. Si a l’endemà tinc excursió no puc sortir fins molt tard.

Escriu un comentari

RSS dels comentaris

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Cursos

Vocabularis

Històric

Benvinguts

Hola! Els professors de català us volem donar la benvinguda al blog del curs que ens servirà com a diari d’aula. Aquí, setmanalment, fareu una entrada explicant què heu après aquella setmana, què us ha estat més fàcil i què més difícil. Per fer-ho, entreu a la categoria corresponent al vostre curs i població i afegiu-hi comentaris. Ànims!