• Quina és la teva història?

Segur que alguna vegada us ha passat alguna història estrambòtica o estrafolària. O no, potser us ha passat una història ben normal! Ens l’expliqueu?Imprimir

1. Lorena

18:12 #

Aquesta és l’anècdota de Carola, Moli, Sara i Lorena:

Quan era petita, una vegada, amb la meva germana, li vam fer creure al meu germà petit que nosaltres teníem la bola màgica de vidre i sabiem tot el que ell feia quan no el veiem.
    Llavors, quan ell sortia de l’escola, mentre la meva germana el distreia, jo li demanava als seus companys que havia passat durant el dia i després li dèiem que la bola ens ho havia dit.
    I així hem estat dos anys, quan ell es va adonar de la veritat, es va enfadar tant que em va trencar una guitarra de joguina a l’esquena.
    Avui que han passat trenta anys, recordem perfectament i encara riem de totes aquelles entremaliadures.

2. Marcelo Brongo

18:46 #

Aventura d’en Mariano, Virginia i Marcelo.

Recordem quan vam anar a la Vall d’Aran a fer una excursió. En Mariano havia preparat el itinerari, en Marcelo s’havia encarregat del menjar i la Virginia s’havia oblidat de tot aixó que havia de portar.
    Haviem fet uns quants quilómetres quan vam decidir aturar-nos una estona per fer el dinar. Havent dinat i quan ens preparavam per continuar, el Mariano es va adonar que el GPS s’havia espatllat. Malgrat els esforços del Mariano per trobar el camí, ens vam perdre. En aquell moment vam sentir un soroll que es feia més fort cada vegada i al girar el cap vam veure un ós gegant molt enfadat.
    Ens vam quedar paralitzats per la por i vam pensar que era el final. De cop i volta, la Virginia va agafar una ampolleta amb mel. La va llançar a l’ós i vam poder sortir corrents del lloc. Per sort, une metres més enllà ens vam trobar un guardabosc i estavem salvats.

3. Juan Manuel Vazquez

19:55 #

Aventura d’Virginia i Juan Manuel.
    Avui la Montse ens ha proposat fer una sortida amb els companys de català per conèixer un nou lloc a Catalunya. Alguns volíem anar a la muntanya i altres a la platja. Hem votat i finalment hem decidit anar a la platja. Feia un dia assolellat i feia molta calor, per això tothom hem portat el banyador.
    Uns nois que hi havia ens han proposat fer unes classes de surf. Jo ho volia fer i ho he provat, encara que m’he caigut moltes vegades ha estat molt divertit. A la tarda quan havia baixat el sol i feia una mica de fred, hem agafat el tren i hem tornat a Sant Cugat molt feliços del dia que hem passat junts.

4. ana judith

11:13 #

Aquesta es l´anecdota de al meu company i Ana
    Quan jo era petita tenia la il·lusió de ser propietària d´una casa molt gran ,amb un jardí i un pati perque m´agraden les flors i l´hort . Una vegada quan anava caminant per el poble vaig trobar la casa dels meus somnis ; era gran , tenia cinc habitacions i la cuina era preciosa . Al comprar-la i després de fer reformes vaig trobar una porta amagada q arribava a un lloc secret i misterios, un celler ple de vi . Amb el decobriment vaig decidir vendre una meitat i l´altre beurel .

5. Agni i Vanessa

14:58 #

Una excursió amb els companys…

El dissabte passat vam fer una excursió a Rupit. És un poble preciós. Érem cinc companys de feina. Alguns ja hi havien anat i els altres encara no. Feia bon temps aquell dia.
    Vam arribar-hi amb cotxe abans de les deu i així vam poder aprofitar el dia. Vam esmorzar primer, un bon pa amb tomàquet, embotits, formatge de la comarca i cafè amb llet. Estava tot molt bo.
    Després vam visitar el poble. No hi havia molta gent per sort…
    A les dues vam sortir direcció el pantan de Sau, al seu costat hi ha un parador on es menja una canelons que hi canten els àngels!!!.
    Vam gaudir molt de les vistes i desprès de fer una volta ràpida, vam marxar a casa.

Fins dijous companys!!!!

6. Araceli

21:50 #

La Clauda, la Mariela i Jo vam decidir fer una excursiò al Tibidabo el dissabte passat. També vam decidir portar menjar tradicional de cada un de nostres països per dinar. Jo vaig portar guacamole amb nachos, la Claudia va portar catrachas i tacos i la Mariela va portar alfajores amb coco que sap que m’encantan!!.

Quan vam arribar, feia un día molt agradable de primavera, sense fred ni molta calor. La Claudia va dir que ella volía pujar a totes les atracciones pero Jo no vais pujar a la montanya rusa peque em fa molta por la part on el vago arriba al buit. Quan la Claudia estava adalt de aquesta montanya rusa, la Mariela i jo vam menjar els alfajores i vam comprar uns cafes per acompanyar.los. La Claudia ens va renyr una mica quan va ver que ja no en quedavan per ella, pero després se li va passar.

Després vam visitar l’Esglesia on la Mariela va fer moltes fotos del paisatge i de nosaltres. Vam demanar a un altre persona que nos fes una foto. Lo vam passar genial!!

7. Ninfa

20 Abr 14
    22:15 #

P78. 10

Ninfa i Cristina

Historia

Estavem molt feliços de rebre un regal molt desitjat per als nostres aniversaris de trenta anys que cauen en el mateix dia fa uns pocs anys. El regal vi dels nostres marits i va ser un viatge als Illes Galápagos per tots nosaltres junts.

Volem a Quito i després, vam agafar un vol de connexió a uns de els Illes Galápagos. Aquest vol de connexió era en un avió de vuit personas – era com estar a una llauna de fesols, ens imaginem.

Viatgem entre les illes i ens vam allotjar també en un meravellós vaixell de vela. Al vaixell, el servei era de primera classe i vam menjar plats tradicionals d´els Galápagos.
    El més important, als illes, vam tenir l´privalege de veure moltes de les especies d´animals estudiades per Charles Darwin.

Això va incloure els iguanes marines, els tortugues gegants, incloent el famós LONESOME GEORGE, els lleons marines (domesticades), els ocells de potes blaves i per descomptat, els ocells pinsons que van inspirar la teoria de la Selecció Natural de Darwin.

Va ser un viatge inoblidable!

Escriu un comentari

RSS dels comentaris

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Cursos

Vocabularis

Històric

Benvinguts

Hola! Els professors de català us volem donar la benvinguda al blog del curs que ens servirà com a diari d’aula. Aquí, setmanalment, fareu una entrada explicant què heu après aquella setmana, què us ha estat més fàcil i què més difícil. Per fer-ho, entreu a la categoria corresponent al vostre curs i població i afegiu-hi comentaris. Ànims!