Ahir vam acabar la unitat 11 del llibre El català escrit. Vam veure els casos en què una paraula comença per s però porta un prefix al davant (pàg. 68) i vam fer l’exercici 12. Tot seguit vam fer repàs de l’ortografia de la essa amb un exercici que consistia a destriar dins d’una llista de paraules els mots escrits correctament i després havíeu de comentar el perquè de l’elecció amb els companys. A més, a l’altra cara del full teníeu un resum de totes les pistes ortogràfiques que hi ha.
Tot seguit, vaig donar una fotocòpia per treballar els connectors com/com a, cap/cap a i fins/fins a (exercici 16 de la pàg. 113 del llibre de Teide). Al mateix full vam treballar el lèxic que apareix a la unitat 8 del llibre de Teide (pàg. 115).
Finalment, vam treballar l’expressió oral parlant sobre els jocs d’enginy i vau resoldre un seguit d’endevinalles i jeroglífics amb els quals vam treballar la sinonímia. Us deixo aquí algun jeroglífic més perquè us hi trenqueu les banyes. 😉
Per deures, recordeu que teniu l’article d’opinió sobre la igualtat de gènere.
L’article és fàcil d’entendre, gràcies.
The clean design avoids clutter, prioritizing readability and functional tools that simplify route planning, making it ideal for users who want directions fast, without sifting through ads or unrelated distractions.