• Sessió 14, 23 de novembre

    Comentari dels avisos fets ; fer-ne un altre: activitat 6 de la pàgina 37 del llibre de l’editorial Teide; exercici 15 de la pàgina 41 del llibre de l’editorial Teide; exercici 10 de la pàgina 40, del mateix llibre. Ha servit com a avaluació de curs

    Puntuació: ús del punt i de la coma, a partir dels avisos fets a classe

    Separació en síl·labes; agudes, planes i esdrúixoles (correcció del que queda de l‘exercici 6.1 de la pàgina 13); repàs de les normes d’accentuació (correcció de l’exercici 7.2 de la pàgina 14); de la pàgina 16, exercici 7.5; Pere i pera, la pronunciació de la E oberta en verbs de la primera i la segona persona del plural –ex: cantem i canteu-

    Lèxic, pàgina 40, del llibre de l’editorial Teide, exercici 11: fixar-se, mirar-s’hi, fer cap, prestar atenció, controlar, posar atenció, adonar-se, ocupar-se, anar alerta, procurar, vigilar, posar esment, tenir cura, estar al cas, anar amb compte, atendre, posar els cinc sentits, estar a l’aguait, fer atenció, comprovar, fer marrada, no perdre de vista, tenir present, repassar, verificar, tenir en compte

    Numerals

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.