• SESSIÓ 5 (unitat 1 i 2 del llibre), 16 d’octubre

    Lèxic: cancell, replà, canonada, porxo, safareig, celler, rebost, penell, passadís, golfes

    Vocal neutra: la A/E en els verbs, a final de verb, com a penúltima lletra del verb, i enmig del verb; exercici 3 del segon full  que vaig passar (Vocal neutra 2)

    Resolució de la sopa de lletres dels arbres: àlber, pi, om, roure, magraner, noguera, xiprer, salze, oliver, ametller, faig, garrofer, til·ler, morera, alzina

    Del llibre, pàgina 13: ús de C/Ç, QU/C i G/GU

    Comentari de les biografies lingüístiques redactades pels alumnes, a partir del model de la pàgina 18

    Identificació del verb, a partir del text 2 de la pàgina 14; concepte d’infinitiu; exercicis de la pàgina 17 del llibre

    Separació de sí·llabes: diftongs decreixents

    DEURES

    Escriure un text de setanta-vuitanta paraules que expliqui alguns records d’infantesa

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.