• Sessió 7, 23 d’octubre

    Lèxic, pàgina 27 del llibre de l’editorial Teide, exercicis 9 i 10 (vímet, conglomerat, vidre, cotó, llana, roure, alumini, faig, feixuc, lleuger, escaient, nítid, polit, fer goig…)

    Vocal neutra, del llibre, pàgina 16, exercicis 9 i 10; dictat de verbs (treure, jeure i néixer)

    L’article, exercicis 1, 2 i 3 del full penjat al blog (a l’apartat d’exercicis i activitats: Article S1). Ús de l’article en topònims, dies de la setmana i davant d’infinitiu.

    Activitat oral: acabar l’activitat que van començar a preparar l’altre dia. L’informe, característiques de l’informe (model a la pàgina 26 del llibre de l’editorial Teide) i preparar-ne un per sol·licitar un local per desenvolupar lesa activitats de la vostra associació

    Comentari anàlisi de les descripcions fetes com a deures

    Identificació del complement directe, i ús d’EL i AL

    DEURES

    Elaborar l’informe que vau començar a dissenyar a l’aula

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.