Sessió 13: 9 de novembre
Sessió 13: 9 de novembre
Lèxic
Les fruites: hem adjudicat el nom a cada fruita: Fruites. A dalt de tot del full hi teniu la llista de noms.
Lectura: hem llegit el nom de les fuites, per assegurar-ne la pronunciació, sobretot de les O/U, C i G i X/IX
Hem repassat els situacionals a partir de preguntes de l’estil: quina fruita hi ha sota/sobre/al costat de/a la dreta de/ a l’esquerra de…
Hem fet activitats oral per recorda-ne i assimilar-ne els noms.
Comprensió i expressió oral
Comprensió oral del vídeo:
Amb l’aula virtual, hem fet un exercici de pronunciació i repetició de frases relatives a l’aspecte físic i al caràcter.
Per parelles, heu pensat en un personatge conegut i en adjectius relatius al caràcter i al físic que els defineixin. També, podíeu explicar-ne alguna cosa relativa a la família
Gramàtica
Correcció dels exercicis de la pàgina 46 del llibre que teníeu com a deures
Hem comentat quan utilitzem … és més aviat…, pàgina 46 del llibre
Expressió oral
Del llibre, pàgina 50, hem comentat les hores i les hem repassades
Amb un rellotge, hem comentat com funcionen les hores quan passen cinc minuts dels quarts.
Si teniu dubtes sobre com funcionen, podeu veure aquest vídeo:
Gramàtica
Hem fet exercicis de verbs, del full del blog: Verbs Bàsic 1
Hem repassat com es pronuncia el verb conèixer
Del llibre, pàgines 52 i 53: models de conjugació dels verbs. Hem vist com funcionen
DEURES:
Del llibre, exercici de les pàgines 52 i 53
Gravar un àudio en què expliqueu com és la vostra família. Us la podeu inventar, no ha de ser necessàriament real. Heu de dir qui són i quina relació de parentiu hi teniu, com es diuen, quants anys tenen i com són.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.