A la classe de dimarts vam veure quan s’escriu perquè, per què i per a què (pàg. 240). Vam fer l’ex. 2 de la pàg 242. Després vam veure els usos incorrectes per expressar la condició (pàg. 241). A continuació vam fer l’ex. 3 de la pàg. 242. Vam fer uns quants exercicis més sobre conjuncions i vam acabar la classe fent un dictat, que el teniu als Dictats en línia per si el voleu repetir.
A la classe de dijous vam corregir els errors dels informes. Vam repassar la regla del guionet. Vam llegir la teoria de la pàg. 282 sobre la precisió lèxica i vam començar els exercicis 1, 4, 5, 6 i 7 de les pàg. 283-286, que s’han d’acabar per deures.
Per celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna vam parlar d’algunes paraules que només es diuen en una zona: miragulans, carrota, julivia, fenyarada, granera, selló, manyaco, popes, forigar i alguna expressió com on va la corda va el poal.