• Un dia vaig anar d’excursió

A vegades no ens cal anar gaire lluny per gaudir d’espais naturals, racons idíl·lics i vistes espectaculars. Al Vallès, al costat de ciutats molt poblades, tenim molts paisatges privilegiats a l’abast, als quals podem arribar fàcilment.

Quan feia poc temps que vivia a Cerdanyola, una vegada vaig anar fins a Can Borrell, una masia que actualment funciona com a restaurant. Hi vaig arribar caminant i vaig passar pel berenador de Can Coll. Al restaurant, hi vam fer una calçotada i, després de dinar, vam anar a fer fotos a un lloc des del qual es veia tota la ciutat de Barcelona. Em va agradar molt.

Expliqueu alguna sortida, visita, excursió que hagueu fet.

Recordeu que heu d’utilitzar el passat acabat:

jo vaig anar
    tu vas anar
    ell/a/vostè va anar
    nosaltres vam anar
    vosaltres vau anar
    ells/elles/vostès van anar
  1. olga

21:23 #

Al estiu pasat vam anar a Asturias, vam estar a una casa rural i ens va agradar molt.
    Jo personalment vaig disfrutar como una nena petita, el paisatge era tot verd i camps que no se acabaven mai, espectacular.
    Vam tornar amb molt bo sabor de boca

2. Mafer

21:47 #

El any passat, quan vivia a Tenerife, la meva familia i jo vam anar al Teide, un volcà molt conogut i visitat per tots els turistes.
    Vam vestir amb molta roba per protegir-nos del fred, vam portar xocolata calenta i una bona càmera per prendre moltes fotos.
    Vam pujar en el telefèric i vam sentir por al veure el precipici!
    Quan vam arribar al mes alt de la muntanya, vam sentir tant fred que no vam poder surtir a passejar, sol vam poder prendre les fotos i vam tornar a casa.

3. Raquel villanueva

22:21 #

En setmana santa vam anar a una casa rural amb el meu marit, filla i cosins, ens ho vam passar molt bé. Vam fer dues excursions tots junts, vam estar caminant molt, peró valio la pena vam veure animals per el camí i vam gaudír molt.

4. yoanna

23:08 #

Al agost del 2009 vam anar a un hotel a Llança,vaig veure que tenien molts animals i em va cridar l’ atenció.Al matí vam anar a cunèixer Cadaquès un lloc preciòs,les seves platges amd el paisatge montanyòs,vam difrutar molt.

5. María Calle

30 Mai 12
    23:52 #

El passat diumenge vaig anar a la platja amb l’Ana. Va ser el primer dia que anava a la platja aquest estiu. Vaig gaudir molt, perquè feia molt bon temps per a mi: no feia massa calor i bufava una brisa molt agradable. Encara que l’aigua estava molt freda, vam pendre un bany, però vam anar a la tovallola després de 10 minuts.
    Desprès, vam prendre una cervesa fresqueta al quiosquet i de seguida, vaig anar cap a casa, pèrque estava molt cansada: l’aigua em cansa moltíssim!

6. Jane Mugyabuso

01 Jun 12
    17:53 #

El meu últim viatge va ser murcia em va agradar molt conèixer gent nova.El meu primer dia allà es jugava a la platja durant tot el dia, depusés passeja i sopat plat diferrent.

7. Paola Alvano

14:18 #

L’estiu passat vam anar a la part nord de España me ha agradat molt i tinc satisfet de d’haver anat a camping en aquest país perqué són molt organizat. Vam anar a Galícia, Santander, Gijón i paisa vasco. Però el que més em impreciono va ser el Museu Guggenheim ha estat extraordinari.

8. Katerin

15:21 #

el prime de maig festiu vam anar a l´altmella de mar,vam estar a la casa de la meva sogra,vam estar caminant ala platje i ala meva filla li va agradar molt,jo vaig disfrutar molt perque vam fer castells de sorra tots junts.

9. Janeth Hernandez

17:54 #

L’any passat a l’estiu vam anar a un poble anomenat Santa Susana, un lloc molt divertit. Vam estar allotjats en un hotel encantador, a primera línia de platja, amb piscines, jardins i el mes important…un gran parc infantil. Els nens l’hi van passar genial. El que mes ens va agradar de l’hotel va ser el menjar, era deliciós i variat…ummm quant ho trobem a faltar.

Escriu un comentari

RSS dels comentaris

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Cursos

Vocabularis

Històric

Benvinguts

Hola! Els professors de català us volem donar la benvinguda al blog del curs que ens servirà com a diari d’aula. Aquí, setmanalment, fareu una entrada explicant què heu après aquella setmana, què us ha estat més fàcil i què més difícil. Per fer-ho, entreu a la categoria corresponent al vostre curs i població i afegiu-hi comentaris. Ànims!