• 4a setmana: 29 i 31 de gener

    Durant aquestes jornades…

    QUÈ HEM FET A CLASSE

    1. Hem aprofundit en els usos de per i per a.
    2. Hem millorat el nostre ús del punt i coma, els dos punts, els parèntesis i les cometes.
    3. Hem après a fer mapes mentals o conceptuals i a aprofitar-los per a les nostres expressions orals i escrites.
    4. Hem completat una rúbrica d’una exposició oral.
    5. Hem estudiat què és i com és una ressenya.
    6. Hem revisat les últimes expressions escrites.

     

    QUÈ HEU DE FER A CASA

    1. Trieu una notícia i feu un mapa mental al voltant del tema principal. Haureu de preparar una exposició oral per a una secció d’un programa de ràdio imaginari, titulada “La notícia de què ningú parla”: en una intervenció de 3-4 minuts haureu d’explicar breument la notícia i fer-ne la vostra valoració personal. Prepareu-vos un guió, un esquema, etc., però no feu una lectura d’un text ja redactat. L’enregistrament me l’haureu de fer arribar, com a molt tard, el 24 de febrer.
    2. Consulteu la informació sobre la ressenya i els exemples que trobareu a la unitat 5 del dossier. Haureu de lliurar la ressenya (300-350 paraules) del llibre que esteu llegint el 9 de maig (o abans).
    3. Feu els 5 exercicis de puntuació.
    4. Analitzeu bé els vostres textos, ja revisats, i intenteu corregir-ne tots els errors; el proper dia els acabarem de polir.
    5. Mireu-vos la Gramàtica essencial de la llengua catalana en línia.
    6. Descarregueu-vos l’aplicació gratuïta Kahoot (si no ho feu, també s’hi pot accedir en línia): la propera setmana farem un joc per posar a prova els vostres coneixements gramaticals.

     

    I A MÉS…

    1. Si aneu de calçotada, vigileu! Poden passar tantes coses…

     

     

     

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.