5a setmana: 5 i 7 de febrer
Dues sessions més…
QUÈ HEM FET A CLASSE
- Ens hem mirat un altre sistema de generació i ordenació d’idees (generar-classificar-relacionar-desenvolupar).
- Hem recordat què són els connectors i els hem practicat.
- Hem revisat l’ús d’alguns connectors segons la Nova Gramàtica i hem jugat al Kahoot (no hi ha hagut, però, cap guanyador/a ni cap premi).
- Hem seguit millorant l’ús dels signes de puntuació.
- Hem analitzat el fenomen dels mots “comodí” o “jòquer”.
- Hem reflexionat sobre el gènere d’alguns substantius.
- Hem jugat a pedra-paper-tisores amb el cos.
- I hem buscat algú únic, però no l’hem trobat: mea culpa…
QUÈ HEU DE FER A CASA
- Acabeu l’exercici sobre els mots jòquer (p. 34).
- Feu l’exercici d’expressió escrita que us vaig lliurar; l’escrit ha de tenir entre 300 i 350 paraules. Consulteu la rúbrica de les pàgines 39 i 40 del dossier per comprovar que aneu per bon camí. Recordeu que aquesta activitat és una tasca intermèdia de la nota de curs i que, per tant, puntua. Aquí teniu els enllaços que podeu consultar, si voleu, per tenir més informació:
Els sindicats valencians, a favor de la taxa turística
Protesta contra la massificació turística del Mercat de la Boqueria
Veïns de tot Barcelona es manifesten contra la massificació turística
Any Internacional del turisme sostenible
I A MÉS…
- Dediqueu una estoneta a completar el SimTest, si us plau. Gràcies!
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.