• Què us sembla aquesta notícia?

    Escrit per el 26 de Octubre del 2012 a les 12:53 a: General

    WhatsBar, la nova App per evitar esperes en els bars

    A cavall entre Granada i Madrid s’està gestant el llançament d’una nova i interessant App per als nostres mòbils que ens permetrà demanar des del telèfon sense haver de veure-te a empentes a la barra.

    Aquesta nova funcionalitat per al client es dirà WhatsBar i aportarà al seu torn una vessant positiva per a la gestió de les locals , que ara disposaran d’un sistema de gestió de comandes que imprimirà major agilitat i millor servei al consumidor .

    I és que amb l’arribada massiva dels smartphones a la població, rar serà el grup de familiars o amics que no disposi d’un telèfon intel · ligent per demanar des de la terrassa o la sala del seu local favorit, sense haver d’aixecar.

    Aquesta nova # App estarà disponible per a plataforma Android i iPhone abans que acabi la tardor, de forma gratuïta , i entrarà en servei en establiments de tota mena, especialment en aquells que compten amb amplis salons, menjadors, terrasses i vetlladors, on els cambrers podran estalviar, segons els càlculs dels promotors de la idea , fins a un 40 per cent dels ‘viatges’ cap a cada taula

17 comentaris

  1. Silvia Núñez

    26 Oct 12
    13:18 #

    Hola a tothon, la noticia es mol bona, pero la gent que no tingui el móvil adequat para poderse baixa aquesta aplicacio, que tindria que fe?
    Salutacions

    Respondre

  2. Mar

    26 Oct 12
    13:26 #

    A mi m’agrada molt la tecnologia i penso que estic bastant al dia, però encara que si que veig que pot portar avantatges a l’hora de gestionar els restaurants i evitar esperar molt, segueixo sent bastant conservadora quan vaig als restaurants, i m’agradaria més ser capaç de gaudir de la carta in situ.

    Respondre

  3. Silvia

    26 Oct 12
    15:24 #

    Això de la tecnología està bé, pero penso que si entra en servei haura més gent a l’atur. Es veritat que a vegades triguen molt en servirte i has que demanar varies vagades les cosas, pero…..a mi m’agrada tenir contacta amb les persones. M’entristes que es perdi el contacta personal, el caliu.

    Respondre

  4. Manel

    26 Oct 12
    16:13 #

    Jajaja em sembla curiós, el súmmum de la vagància … no estic segur quina acceptació tindrà però si tenim en compte que aquesta societat es la mes vaga que ha agut mai … possiblement serà un gran èxit

    Respondre

  5. Rafaela del Castillo Elías

    26 Oct 12
    16:32 #

    Quina feinada, els cambrers es tornaràn bojos i semblaràn robots.
    !No m´agrada gens!.

    Respondre

  6. olga

    26 Oct 12
    17:40 #

    Fa no molt de temps deiem que arribaría el dia en que truqueriem al cambre per telèfon, aquet dia ha arribati, m`alegro molt.
    S`estalviaran molts viatges en va ,per preguntan si volem alguna cosa més i nosaltres si volem un altre café no tením que estár buscan-lo, que a vegades no están al mateix puesto que nosaltres, per feina.
    Doncs, em sembla molt bé, ja que hi ha moltes apps inútils.

    Respondre

  7. M CARMEN

    26 Oct 12
    19:40 #

    A mi no hem fa gaire gracia. Ara es ben normal que dues persones caminin juntes i cadascuna parli pel mobil amb algú que no es amb elles. Penso que ens distanciem i les persones nomes se senten bé amb un mobil a la mà. no, jo no soc partidaria.

    Respondre

  8. Luz Adriana

    27 Oct 12
    14:25 #

    Jo crèc que com qualsevol eina, depend del ús que se l’hi doni, aixi depend també del lloc i dels clients que es tinguin, esclar que pel bar jovenill es molt bona idea! Alleshores també permitirá tenir estadísticas que ajudarán a la gestió del negoci. Tot lo que sigui omplir l’utilitat de la tecnologia sempre será benvinguda. Com Mar sòc una mica clàssica i prefereixo l’atenció personalitzada 🙂

    Respondre

  9. Emmy

    27 Oct 12
    15:27 #

    Bona tarda a tothom!!
    A mi em sembla una idea molt interesant. Poder demanar sense moure’t de la cadira i poder veure desde l´aplicació les fotos dels plats tal cual et serviràn a tu,es genial! Per una altra banda, la part negativa,crec que es perd el contacte tu a tu, que a vegades es molt enriquidor. Una abraçada.

    Respondre

  10. mónica

    27 Oct 12
    21:03 #

    Jo crèc que la tecnologia esta avançan molt de presa, penso que depend del ús que se l´hi doni,si el propietari considera que es bo esta ben , estic d`acord con Mar i Luz tambè m`agrada mès l’ atenció personalitzada.

    Respondre

  11. Luz María Espinoza

    28 Oct 12
    15:03 #

    La tecnologia avança, i hem d’aprofitar-la; però en aquest cas prefereixo la interacció i el fet d’estar a prop la persona a qui demano el que vull. Potser sigui millor per ells, per que no facin tants viatges, en això estic d’acord amb els meus companys, però mentre tant podríem conversar amb la gent que ens acompanya.

    Respondre

  12. Mafer

    28 Oct 12
    17:04 #

    Estic d´acord amb les noves tecnologies, i mes quan es tracten de millorar el mòn que ens envolta, per fer-nos la vida mes facil. Però, una cosa que mes valoro i que segur em farà tornar a un lloc, es la qualitat d`atenciò al client, el tracte de persona a persona mai sera substituït per les tecnologies.

    Respondre

  13. Loli

    28 Oct 12
    17:51 #

    Jo estic a favor de la nova tecnologia, tambe, pero moltes vegades t’agrada mes ,la atencio rebre per el cambrer ,sobre tot quand es un dinar o sopar, Crec que las personas de la nostra edad , pensan igual, Aixo esta molt be para el s nostres fills segu que si.

    Respondre

  14. Paola Alvano

    28 Oct 12
    20:53 #

    Crec que és ideal per a gent que sap la tecnologia, però per gent que no entén o no tingui la tecnologia le faran la vida mes complicat, i també crec que en temps de crisi on els restaurants no están ocupat com en els vells temps. És un risc posar les cosa mes difícil per al consumidor. Aquest servei només vols utilitzar per a discoteques i bars dirigida a gent joves.

    Respondre

  15. charmaine

    29 Oct 12
    13:04 #

    Estic d’acord amb les noves tecnologies i em sembla un idea molt interesant pero’ a mi tambè m`agrada mès l’ atenció personalitzada.

    Respondre

  16. yoanna

    29 Oct 12
    21:34 #

    Jo penso que és bo que les tecnologies li facilitin la feina als cambrers,peró a uns més que altres li costarà acostumar-se sobre tot a la gent gran,personalment m’ agrada més el tracte directe amb la gent.

    Respondre

  17. Rosario

    30 Oct 12
    19:54 #

    penso que amb las novas tecnologies pude que no pensen gaire ,amb ningu ,ni puden parla con se afet sempre

    Penso que les noves tecnologies faran que les persones no parlin entre elles,quan passejo pel carré els joves sempre estan pendents dels mòbils i no parlen entre ells.

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Ferran: Molt bones rutes! La primera imatge es de bararnquisme com el que vaig fer a https://raftingcatalunya.es...
  • Judit Borrell: Vaig tard….no havia llegit encara aquest meravellós llibre, i sí, crec que és una obra mestra....
  • Andrés: Excel·lent resumen!!. Molt útil i profitós per a els que no hem portu anar a classe avui. Moltes gràcies Jordi
  • Andrés: Moltes gràcies Jordi. Hem fet un trimestre molt intens i engrescador. Bones Festes!!
  • pfreixa: “fes-te” El pronom EN aquí no cal.

Núvol d'etiquetes

Anem de viatge? C2 cançons comprensió lectora Comprensió oral Cornisa cantàbrica El camí dels bons homes i les bones dones El camí de Sant Jaume El pulmó de Collserola El Ripollès i la Vall de Núria Expressió escrita Haikus Intermedi 2011-2012 Intermedi matí 2014-2015 Intermedi vespre; Intermedi vespre; expressió escrita La Garrotxa Notícies Sortida amb els companys de classe SS 2010-2011 Suficiència 2011-2012 Suficiència 2011-2012; Comprensió oral Tot un personatge!