0 comentaris a “El full de reclamacions, si us plau!”
Full de reclamació.-
Dates dels fets: 20 de març del 20l3
Nom de l´empresa: AUTOBUSUS MUNICIPAL DE CERDANYOLA, S.A
C/. Sant Ramón, 123 de Cerdanyola del Vallés-Barcelona- 08234
Identificació de les persones consumidores:
Teodora Gil Triaño D.N.I. – 45,456.278
Isidro Gortea Suañez D.N.I.- 67.136.679
Adreça: Carrer Las Santes, 34 de Cerdanyola del Vallés-4567
Fests i circunstancias de la reclamació/ demúncia.
Incompliment de la Ruta guiada de la ciutat , després de comprar el tiquet que era molt car , l´autobus no va arriba a sortir per una vaga de conductors.
Petició de les persones consumidores:
Demanem que ens tornin els diners que hem pagat pel tiquet.
Document i proves que s´adjunten.:
Còpies dels tiquets que havíem comprat.
Cerdanyola,25 de març 20l3
Signatura.
T. Gil
I. Gortea
Correcció:
Full de reclamació
Data dels fets: 20 de març del 20l3
Nom de l´empresa: AUTOBUSOS MUNICIPALs DE CERDANYOLA, S.A
C/ de Sant Ramon, 123 de Cerdanyola del Vallès-Barcelona 08234
Identificació de les persones consumidores:
Teodora Gil Triaño DNI 45456278
Isidro Gortea Suañez DNI 67136679
Adreça: Carrer de les Santes, 34 4567 Cerdanyola del Vallès
Fets i circumstàncies de la reclamació/ demúncia.
Incompliment de la ruta guiada de la ciutat. Després de comprar el tiquet, que era molt car, l´autobus no va arribar a sortir per una vaga de conductors.
Petició de les persones consumidores:
Demanem que ens tornin els diners que hem pagat pel tiquet.
Document i proves que s´adjunten:
Còpies dels tiquets que havíem comprat.
Cerdanyola, 25 de març de 20l3
Signatures:
T. Gil
I. Gortea
Carta de reclamació:
Companyia aèria Oriente Tatiana Shchekunskaya,
Carrer Acacies, 2 Begoñia Blanco
12000 Barcelona 170000 Cerdanyola
Ens adrecem en relació amb el vol a Madrid del dia 3 de març que va ser cancel · lat per fallida de vostra companyia. Els demanem que ens retornin el l`import de bitllet, un total de 300 euros. També exigim una indemnizació de 500 euros per les despeses derivades de la perdua de reserva de l`hotel. D`altra banda exigim compensació moral de 600 euros per les molesties ocasionats per la perdua de les nostres vacances.
Adjuntem fotocòpies del bitllets i reserva de l`hotel.
Atentament,
Tatiana i Begoña
Cerdanyola, 5 de març del 2013.
Correcció:
Carta de reclamació:
Companyia Aèria Orient Tatiana Shchekunskaya
Carrer de les Acàcies, 2 Begoña Blanco
12000 Barcelona 170000 Cerdanyola
Ens adrecem en relació amb el vol a Madrid del dia 3 de març que va ser cancel·lat per fallida de la vostra companyia. Els demanem que ens retornin l’import de bitllet, un total de 300 euros. També exigim una indemnizació de 500 euros per les despeses derivades de la pèrdua de reserva de l’hotel. D’altra banda exigim compensació moral de 600 euros per les molèsties ocasionades per la pèrdua de les nostres vacances.
Adjuntem fotocòpies del bitllets i reserva de l’hotel.
Atentament,
Tatiana i Begoña
Cerdanyola, 5 de març del 2013
FULL DE RECLAMACIÓ
1. IDENTIFICACIÓ DE L´ESTABLECIMENT:
Dates dels fets: 12 de Gener del 2012
Nom de l´empresa: Banc X
Adreça: c/ San Ramón
Població: Cerdanyola del Vallès
2.IDENTIFICACIÓN DEL CONSUMIDOR
Noms: Abdel i Laura
DNI: xxxxx
Adreça: xxxxx
Població: Cerdanyola del Vallès
5 de marçs del 2013
3. FETS DE LA RECLAMACIÓ:
A. Incumpliment del contracte acordat amb el banc.
B. Despesa en el estat del banc que no figura en el contracte, cobrant un porsentatge extra cada mes no acordat.
C. Se han fet les reclamacions necessàries al banc pero fins ara el banc no ha donat una solució.
4. PETICIONS:
A. Que el banc ens torni totes els diners que cada mes ens van carregar al compte.
B. Volem que el banc respecti la nostra demanda i que respecti el contracte que vam formalitzar en el seu moment acordat.
5.DOCUMENTS I PROVES
– Contracte
– Rebuts
– Cartes de reclamació anteriors.
5 de Marçs del 2013
Atte. Abdel i Laura
Correcció:
FULL DE RECLAMACIÓ
1. IDENTIFICACIÓ DE L´ESTABLIMENT:
Data dels fets: 12 de gener del 2012
Nom de l´empresa: Banc X
Adreça: c/ Sant Ramon
Població: Cerdanyola del Vallès
2.IDENTIFICACIÓ DEL CONSUMIDOR
Noms: Abdel i Laura
DNI: xxxxx
Adreça: xxxxx
Població: Cerdanyola del Vallès
5 de març del 2013
3. FETS DE LA RECLAMACIÓ:
A. Incompliment del contracte acordat amb el banc.
B. Despesa en l’estat del banc que no figura en el contracte, cobrant un percentatge extra cada mes no acordat.
C. S’han fet les reclamacions necessàries al banc, però fins ara el banc no ha donat una solució.
4. PETICIONS:
A. Que el banc ens torni tots els diners que cada mes ens van carregar al compte.
B. Volem que el banc respecti la nostra demanda i que respecti el contracte que vam formalitzar en el moment acordat.
5.DOCUMENTS I PROVES
– Contracte
– Rebuts
– Cartes de reclamació anteriors.
5 de Març del 2013
Atte. Abdel i Laura
.Dilluns, 11 de Març de 2013 Concepciòn Carrillo
DNI 30000000E
BANC DE SABADELL c/ de las Flors, 21 bjos.
cif G0844506 08290 Cerdanyola del Valles
Plça de l´Esglesia, 40
08290 Cerdanyola del Valles
tel. 972601301
Fest i circcunstciès de la reclamació:
Hem consultat el saldo de la targeta de crèdit i ens han carregat una compra de 200 € que no hem fet.
Petició de la persona consumidora:
Que ens abonin la quantitat de 200 € al nostre compte corrent al més aviat posible.
Documents i peoves que s´adjunten:
Còpia de l`extracte bancari on consta la quantitat carregada de data 11 de Març de 2013
Correcció:
Concepción Carrillo
c/ de las Flors, 21 baixos
08290 Cerdanyola del Vallès
BANC DE SABADELL .
Plaça de l´Esglesia, 40
08290 Cerdanyola del Vallès
Fets i circumstàcies de la reclamació:
Hem consultat el saldo de la targeta de crèdit i ens han carregat una compra de 200 € que no hem fet.
Petició de la persona consumidora:
Que ens abonin la quantitat de 200 € al nostre compte corrent al més aviat posible.
Documents i proves que s´adjunten:
Còpia de l’extracte bancari on consta la quantitat carregada de data 11 de març de 2013
Full de reclamació.-
Dates dels fets: 20 de març del 20l3
Nom de l´empresa: AUTOBUSUS MUNICIPAL DE CERDANYOLA, S.A
C/. Sant Ramón, 123 de Cerdanyola del Vallés-Barcelona- 08234
Identificació de les persones consumidores:
Teodora Gil Triaño D.N.I. – 45,456.278
Isidro Gortea Suañez D.N.I.- 67.136.679
Adreça: Carrer Las Santes, 34 de Cerdanyola del Vallés-4567
Fests i circunstancias de la reclamació/ demúncia.
Incompliment de la Ruta guiada de la ciutat , després de comprar el tiquet que era molt car , l´autobus no va arriba a sortir per una vaga de conductors.
Petició de les persones consumidores:
Demanem que ens tornin els diners que hem pagat pel tiquet.
Document i proves que s´adjunten.:
Còpies dels tiquets que havíem comprat.
Cerdanyola,25 de març 20l3
Signatura.
T. Gil
I. Gortea
Correcció:
Full de reclamació
Data dels fets: 20 de març del 20l3
Nom de l´empresa: AUTOBUSOS MUNICIPALs DE CERDANYOLA, S.A
C/ de Sant Ramon, 123 de Cerdanyola del Vallès-Barcelona 08234
Identificació de les persones consumidores:
Teodora Gil Triaño DNI 45456278
Isidro Gortea Suañez DNI 67136679
Adreça: Carrer de les Santes, 34 4567 Cerdanyola del Vallès
Fets i circumstàncies de la reclamació/ demúncia.
Incompliment de la ruta guiada de la ciutat. Després de comprar el tiquet, que era molt car, l´autobus no va arribar a sortir per una vaga de conductors.
Petició de les persones consumidores:
Demanem que ens tornin els diners que hem pagat pel tiquet.
Document i proves que s´adjunten:
Còpies dels tiquets que havíem comprat.
Cerdanyola, 25 de març de 20l3
Signatures:
T. Gil
I. Gortea
Carta de reclamació:
Companyia aèria Oriente Tatiana Shchekunskaya,
Carrer Acacies, 2 Begoñia Blanco
12000 Barcelona 170000 Cerdanyola
Ens adrecem en relació amb el vol a Madrid del dia 3 de març que va ser cancel · lat per fallida de vostra companyia. Els demanem que ens retornin el l`import de bitllet, un total de 300 euros. També exigim una indemnizació de 500 euros per les despeses derivades de la perdua de reserva de l`hotel. D`altra banda exigim compensació moral de 600 euros per les molesties ocasionats per la perdua de les nostres vacances.
Adjuntem fotocòpies del bitllets i reserva de l`hotel.
Atentament,
Tatiana i Begoña
Cerdanyola, 5 de març del 2013.
Correcció:
Carta de reclamació:
Companyia Aèria Orient Tatiana Shchekunskaya
Carrer de les Acàcies, 2 Begoña Blanco
12000 Barcelona 170000 Cerdanyola
Ens adrecem en relació amb el vol a Madrid del dia 3 de març que va ser cancel·lat per fallida de la vostra companyia. Els demanem que ens retornin l’import de bitllet, un total de 300 euros. També exigim una indemnizació de 500 euros per les despeses derivades de la pèrdua de reserva de l’hotel. D’altra banda exigim compensació moral de 600 euros per les molèsties ocasionades per la pèrdua de les nostres vacances.
Adjuntem fotocòpies del bitllets i reserva de l’hotel.
Atentament,
Tatiana i Begoña
Cerdanyola, 5 de març del 2013
FULL DE RECLAMACIÓ
1. IDENTIFICACIÓ DE L´ESTABLECIMENT:
Dates dels fets: 12 de Gener del 2012
Nom de l´empresa: Banc X
Adreça: c/ San Ramón
Població: Cerdanyola del Vallès
2.IDENTIFICACIÓN DEL CONSUMIDOR
Noms: Abdel i Laura
DNI: xxxxx
Adreça: xxxxx
Població: Cerdanyola del Vallès
5 de marçs del 2013
3. FETS DE LA RECLAMACIÓ:
A. Incumpliment del contracte acordat amb el banc.
B. Despesa en el estat del banc que no figura en el contracte, cobrant un porsentatge extra cada mes no acordat.
C. Se han fet les reclamacions necessàries al banc pero fins ara el banc no ha donat una solució.
4. PETICIONS:
A. Que el banc ens torni totes els diners que cada mes ens van carregar al compte.
B. Volem que el banc respecti la nostra demanda i que respecti el contracte que vam formalitzar en el seu moment acordat.
5.DOCUMENTS I PROVES
– Contracte
– Rebuts
– Cartes de reclamació anteriors.
5 de Marçs del 2013
Atte. Abdel i Laura
Correcció:
FULL DE RECLAMACIÓ
1. IDENTIFICACIÓ DE L´ESTABLIMENT:
Data dels fets: 12 de gener del 2012
Nom de l´empresa: Banc X
Adreça: c/ Sant Ramon
Població: Cerdanyola del Vallès
2.IDENTIFICACIÓ DEL CONSUMIDOR
Noms: Abdel i Laura
DNI: xxxxx
Adreça: xxxxx
Població: Cerdanyola del Vallès
5 de març del 2013
3. FETS DE LA RECLAMACIÓ:
A. Incompliment del contracte acordat amb el banc.
B. Despesa en l’estat del banc que no figura en el contracte, cobrant un percentatge extra cada mes no acordat.
C. S’han fet les reclamacions necessàries al banc, però fins ara el banc no ha donat una solució.
4. PETICIONS:
A. Que el banc ens torni tots els diners que cada mes ens van carregar al compte.
B. Volem que el banc respecti la nostra demanda i que respecti el contracte que vam formalitzar en el moment acordat.
5.DOCUMENTS I PROVES
– Contracte
– Rebuts
– Cartes de reclamació anteriors.
5 de Març del 2013
Atte. Abdel i Laura
.Dilluns, 11 de Març de 2013 Concepciòn Carrillo
DNI 30000000E
BANC DE SABADELL c/ de las Flors, 21 bjos.
cif G0844506 08290 Cerdanyola del Valles
Plça de l´Esglesia, 40
08290 Cerdanyola del Valles
tel. 972601301
Fest i circcunstciès de la reclamació:
Hem consultat el saldo de la targeta de crèdit i ens han carregat una compra de 200 € que no hem fet.
Petició de la persona consumidora:
Que ens abonin la quantitat de 200 € al nostre compte corrent al més aviat posible.
Documents i peoves que s´adjunten:
Còpia de l`extracte bancari on consta la quantitat carregada de data 11 de Març de 2013
Correcció:
Concepción Carrillo
c/ de las Flors, 21 baixos
08290 Cerdanyola del Vallès
BANC DE SABADELL .
Plaça de l´Esglesia, 40
08290 Cerdanyola del Vallès
Fets i circumstàcies de la reclamació:
Hem consultat el saldo de la targeta de crèdit i ens han carregat una compra de 200 € que no hem fet.
Petició de la persona consumidora:
Que ens abonin la quantitat de 200 € al nostre compte corrent al més aviat posible.
Documents i proves que s´adjunten:
Còpia de l’extracte bancari on consta la quantitat carregada de data 11 de març de 2013
cerdanyola, 11 de març de 2013