• El full de reclamacions, si us plau!

    Escrit per el 12 de Març del 2013 a les 10:47 a: General

     

    Com es fa una reclamació? Això és el que vam aprendre ahir a classe i vam practicar per grups.

    En aquest blog, escriurem les nostres reclamacions.viewer 1

    Full de reclamació en línia

4 comentaris

  1. ISABEL BENITO i JUAN

    12 Mar 13
    23:04 #

    Full de reclamació.-
    Dates dels fets: 20 de març del 20l3
    Nom de l´empresa: AUTOBUSUS MUNICIPAL DE CERDANYOLA, S.A
    C/. Sant Ramón, 123 de Cerdanyola del Vallés-Barcelona- 08234
    Identificació de les persones consumidores:
    Teodora Gil Triaño D.N.I. – 45,456.278
    Isidro Gortea Suañez D.N.I.- 67.136.679
    Adreça: Carrer Las Santes, 34 de Cerdanyola del Vallés-4567
    Fests i circunstancias de la reclamació/ demúncia.
    Incompliment de la Ruta guiada de la ciutat , després de comprar el tiquet que era molt car , l´autobus no va arriba a sortir per una vaga de conductors.
    Petició de les persones consumidores:
    Demanem que ens tornin els diners que hem pagat pel tiquet.
    Document i proves que s´adjunten.:
    Còpies dels tiquets que havíem comprat.
    Cerdanyola,25 de març 20l3
    Signatura.
    T. Gil
    I. Gortea

    Correcció:
    Full de reclamació
    Data dels fets: 20 de març del 20l3
    Nom de l´empresa: AUTOBUSOS MUNICIPALs DE CERDANYOLA, S.A
    C/ de Sant Ramon, 123 de Cerdanyola del Vallès-Barcelona 08234
    Identificació de les persones consumidores:
    Teodora Gil Triaño DNI 45456278
    Isidro Gortea Suañez DNI 67136679
    Adreça: Carrer de les Santes, 34 4567 Cerdanyola del Vallès
    Fets i circumstàncies de la reclamació/ demúncia.
    Incompliment de la ruta guiada de la ciutat. Després de comprar el tiquet, que era molt car, l´autobus no va arribar a sortir per una vaga de conductors.
    Petició de les persones consumidores:
    Demanem que ens tornin els diners que hem pagat pel tiquet.
    Document i proves que s´adjunten:
    Còpies dels tiquets que havíem comprat.
    Cerdanyola, 25 de març de 20l3
    Signatures:
    T. Gil
    I. Gortea

    Respondre

  2. Tatiana, Begoña

    13 Mar 13
    15:17 #

    Carta de reclamació:

    Companyia aèria Oriente Tatiana Shchekunskaya,
    Carrer Acacies, 2 Begoñia Blanco
    12000 Barcelona 170000 Cerdanyola

    Ens adrecem en relació amb el vol a Madrid del dia 3 de març que va ser cancel · lat per fallida de vostra companyia. Els demanem que ens retornin el l`import de bitllet, un total de 300 euros. També exigim una indemnizació de 500 euros per les despeses derivades de la perdua de reserva de l`hotel. D`altra banda exigim compensació moral de 600 euros per les molesties ocasionats per la perdua de les nostres vacances.

    Adjuntem fotocòpies del bitllets i reserva de l`hotel.

    Atentament,
    Tatiana i Begoña
    Cerdanyola, 5 de març del 2013.

    Correcció:
    Carta de reclamació:

    Companyia Aèria Orient Tatiana Shchekunskaya
    Carrer de les Acàcies, 2 Begoña Blanco
    12000 Barcelona 170000 Cerdanyola

    Ens adrecem en relació amb el vol a Madrid del dia 3 de març que va ser cancel·lat per fallida de la vostra companyia. Els demanem que ens retornin l’import de bitllet, un total de 300 euros. També exigim una indemnizació de 500 euros per les despeses derivades de la pèrdua de reserva de l’hotel. D’altra banda exigim compensació moral de 600 euros per les molèsties ocasionades per la pèrdua de les nostres vacances.

    Adjuntem fotocòpies del bitllets i reserva de l’hotel.

    Atentament,
    Tatiana i Begoña
    Cerdanyola, 5 de març del 2013

    Respondre

  3. Abdel / Laura

    17 Mar 13
    12:14 #

    FULL DE RECLAMACIÓ
    1. IDENTIFICACIÓ DE L´ESTABLECIMENT:
    Dates dels fets: 12 de Gener del 2012
    Nom de l´empresa: Banc X
    Adreça: c/ San Ramón
    Població: Cerdanyola del Vallès

    2.IDENTIFICACIÓN DEL CONSUMIDOR
    Noms: Abdel i Laura
    DNI: xxxxx
    Adreça: xxxxx
    Població: Cerdanyola del Vallès
    5 de marçs del 2013

    3. FETS DE LA RECLAMACIÓ:
    A. Incumpliment del contracte acordat amb el banc.
    B. Despesa en el estat del banc que no figura en el contracte, cobrant un porsentatge extra cada mes no acordat.
    C. Se han fet les reclamacions necessàries al banc pero fins ara el banc no ha donat una solució.

    4. PETICIONS:
    A. Que el banc ens torni totes els diners que cada mes ens van carregar al compte.
    B. Volem que el banc respecti la nostra demanda i que respecti el contracte que vam formalitzar en el seu moment acordat.

    5.DOCUMENTS I PROVES
    – Contracte
    – Rebuts
    – Cartes de reclamació anteriors.

    5 de Marçs del 2013
    Atte. Abdel i Laura

    Correcció:
    FULL DE RECLAMACIÓ
    1. IDENTIFICACIÓ DE L´ESTABLIMENT:
    Data dels fets: 12 de gener del 2012
    Nom de l´empresa: Banc X
    Adreça: c/ Sant Ramon
    Població: Cerdanyola del Vallès

    2.IDENTIFICACIÓ DEL CONSUMIDOR
    Noms: Abdel i Laura
    DNI: xxxxx
    Adreça: xxxxx
    Població: Cerdanyola del Vallès
    5 de març del 2013

    3. FETS DE LA RECLAMACIÓ:
    A. Incompliment del contracte acordat amb el banc.
    B. Despesa en l’estat del banc que no figura en el contracte, cobrant un percentatge extra cada mes no acordat.
    C. S’han fet les reclamacions necessàries al banc, però fins ara el banc no ha donat una solució.

    4. PETICIONS:
    A. Que el banc ens torni tots els diners que cada mes ens van carregar al compte.
    B. Volem que el banc respecti la nostra demanda i que respecti el contracte que vam formalitzar en el moment acordat.

    5.DOCUMENTS I PROVES
    – Contracte
    – Rebuts
    – Cartes de reclamació anteriors.

    5 de Març del 2013
    Atte. Abdel i Laura

    Respondre

  4. Conchita Carrillo Mula

    20 Abr 13
    19:00 #

    .Dilluns, 11 de Març de 2013 Concepciòn Carrillo
    DNI 30000000E
    BANC DE SABADELL c/ de las Flors, 21 bjos.
    cif G0844506 08290 Cerdanyola del Valles
    Plça de l´Esglesia, 40
    08290 Cerdanyola del Valles
    tel. 972601301

    Fest i circcunstciès de la reclamació:
    Hem consultat el saldo de la targeta de crèdit i ens han carregat una compra de 200 € que no hem fet.

    Petició de la persona consumidora:
    Que ens abonin la quantitat de 200 € al nostre compte corrent al més aviat posible.

    Documents i peoves que s´adjunten:
    Còpia de l`extracte bancari on consta la quantitat carregada de data 11 de Març de 2013

    Correcció:
    Concepción Carrillo
    c/ de las Flors, 21 baixos
    08290 Cerdanyola del Vallès

    BANC DE SABADELL .
    Plaça de l´Esglesia, 40
    08290 Cerdanyola del Vallès

    Fets i circumstàcies de la reclamació:
    Hem consultat el saldo de la targeta de crèdit i ens han carregat una compra de 200 € que no hem fet.

    Petició de la persona consumidora:
    Que ens abonin la quantitat de 200 € al nostre compte corrent al més aviat posible.

    Documents i proves que s´adjunten:
    Còpia de l’extracte bancari on consta la quantitat carregada de data 11 de març de 2013

    cerdanyola, 11 de març de 2013

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari a ISABEL BENITO i JUAN

Cancel·la respondre a comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Darrers comentaris

  • Ferran: Molt bones rutes! La primera imatge es de bararnquisme com el que vaig fer a https://raftingcatalunya.es...
  • Judit Borrell: Vaig tard….no havia llegit encara aquest meravellós llibre, i sí, crec que és una obra mestra....
  • Andrés: Excel·lent resumen!!. Molt útil i profitós per a els que no hem portu anar a classe avui. Moltes gràcies Jordi
  • Andrés: Moltes gràcies Jordi. Hem fet un trimestre molt intens i engrescador. Bones Festes!!
  • pfreixa: “fes-te” El pronom EN aquí no cal.

Núvol d'etiquetes

Anem de viatge? C2 cançons comprensió lectora Comprensió oral Cornisa cantàbrica El camí dels bons homes i les bones dones El camí de Sant Jaume El pulmó de Collserola El Ripollès i la Vall de Núria Expressió escrita Haikus Intermedi 2011-2012 Intermedi matí 2014-2015 Intermedi vespre; Intermedi vespre; expressió escrita La Garrotxa Notícies Sortida amb els companys de classe SS 2010-2011 Suficiència 2011-2012 Suficiència 2011-2012; Comprensió oral Tot un personatge!