Sessions del 3 i el 5 d’octubre

Dimarts vastock-photo-25924670-newspapersm començar la classe corregint l’exercici 5 de la pàg. 18 i vam comentar les correccions dels textos sobre els naufragi.  A continuació vam veure les característiques de la nota de premsa (pàg. 24 i 25): l’organització de la informació del més important a allò menys important, el titular, l’entradeta, les preguntes qui?, què?, quan?, on?, com? i per què?

Vam llegir l’exemple de nota de premsa que hi ha a la pàgina 26 i vam fer els exercicis 2 i 3 de la pàg. 29 per analitzar el text.

Després vam fer l’ex. 17 de la pàg. 32 sobre sinònims i l’ex. 18 de la pàg. 33 sobre puntuació.

Dijous vam començar la classe corregint els dos textos de l’ex. 18 puntuats. Vam fer l’ex. 19 sobre figures retòriques i el vam comentar.

A la segona part de la classe vam repassar l’ortografia de la vocal neutra.  Vam començar fent el un dels dictats en línia (solucionari). El podeu tornar a escoltar si el voleu repetir. Després vam parlar de l’escriptura dels verbs de doble arrel: treure, jeure, néixer, péixer i derivats.

Per deures heu de l’activitat final de la pàg. 33. Es tracta de redactar una nota de premsa. Heu d’utilitzar les informacions del text de les pàg. 27 i 28 (web del Saló de Turisme) i el text sobre bloguers de les pàg. 32 i 33.

Print Friendly, PDF & Email

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *