Vam començar la classe de dimarts corregint l’ex. 3 de la pàg. 71 de comprensió del text. A continuació vam escoltar el text sobre el Projecte Figaró i vam fer els ex. 8 i 9 de la pàg. 73. Després vam analitzar els gràfics de les pàg. 76 i 77 i, per grups, vam fer l’activitat final col·laborativament. El resultat va ser un article d’opinió.
Per deures havíeu de repassar la teoria de l’accentuació. A la classe de dijous vam l’ex. 2 de la pàg. 365. Després vam veure l’ús i l’estalvi de la dièresi. També podeu llegir-vos aquest article que parla de la dièresi. Per cert, a la imatge que il·lustra el blog hi ha un exemple del verb sobreeixir que es conjuga com reeixir.
Si us cal practicar més l’accentuació i la dièresi, podeu fer exercicis dels Itineraris d’aprenentatge.
Per deures heu de llegir les pàgines 189-191 sobre el substantiu i l’adjectiu i fer l’ex. 1 de la pàg. 191.