• SESSIÓ 8 (Unitat 2 del llibre), 25 d’octubre

    Separació de síl·labes: hem introduït els casos en què hi ah tres vocal juntes -com noia (no/ia), veuen (ve/uen), xemeniis (xe/me/ne/ies)- i paraules com iogurt (iogurt), hiena (hie-na) o ianqui (ian/qui)

    Vocal neutra, del full nou (VOCAL NEUTRA. Exercicis de suport), exercicis 1 i 2; exercicis 3 i 4 com a deures

    Hores: mig quart

    Anàlisi i comentaris dels textos elaborats a casa a partir de les fotografies de la pàgina 26 (ens hem fixat particularment en els punts, paràgrafs, a/e, apòstrofs, i, és/es…

    Del llibre, pàgina 27, lectura i comentari del text; activitat oral sobre la família; pàgina 28,activitat 4, oralment, pronúncia de la vocal neutra, apòstrofs i R finals

    Lèxic: llista de noms d’ocells

    DEURES

    Del full que hem treballat avui a classe, els exercicis 3 i 4

    Fer un text escrit sobre els jocs que fèieu quan éreu petits.

    Llegir els poemes de Montserrat Abelló, de l’apartat d’Exercicis i activitats, que hi ha penjat al blog. N’heu de triar tres, els que més us agradin

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.