• Sessió 6: 2 de maig

    Sessió 6: 2 de maig

    Lèxic: Paraules relatives al menjar, a partir del wordwall: Paraules relatives al menjar – Anagrama (wordwall.net)

    Solucions: golafre, llaminer, untar, salpebrar, llesca, estalvis, sucrera, setrill, cogombre, carbassó, bledes, bròquil, tomàquet, pruna, pebre, orenga, fregir  

    Gramàtica. Pronoms, del document de pronoms, hem fet el segon exercici de la pàgina 4 (Pronoms).

    Solucions: 1. el; 2. ‘l; 3. el; 4. el; 5. ‘l; 6. ho; 7. el; 8. l’; 9. ‘l; 10. el; 11. -ho; 12. el; 13. els; 14. l’; 15. -la; 16. -ho; 17. ‘l; 18. el; 19. el; 20. l’ 

    Hem presentat el pronom LI i el pronom ELS (dimecres els comentarem a fons): Full de la sessió 6

    Comprensió i expressió oral. Activitat 6 de la pàgina 73 del llibre. S’han preparat les instruccions de diferents màquines: rentadora, rentaplats, engegar el cotxe… (se’n podien fer d’altres). Hem posat èmfasi en les formes haver de, no + present de subjuntiu, imperatius. Ho hem fet tot el grup/classe

    Expressió oral, les receptes, pàgina 81. Activitat 13

    Recepta de bunyols de quaresma: Bunyols de Quaresma – Bunyols de Vent -: Hem insistit en les formes hi afegeixo, hi poso…

    Hem comentat, per grups, diverses receptes, per grups

    Gramàtica. Res i gens, a partir del full 6

    Lèxic: llepafils,  què vol dir’

    DEURES

    Exercici de verbs en present d’indicatiu, del full de la sessió 6

    Gravar un àudio, un-dos minuts, amb les instruccions necessàries per fer funcionar una màquina

    Activitat 12 de la pàgina 80 del llibre

    Què vol dir llepafils?

    Full de la sessió 6

    Llibre

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.