Sessió 8: 9 de maig
Sessió 8: 9 de maig
Lèxic. Animals, sopa de lletres: wordwall : animals – Sopa de lletres (wordwall.net)
solucions: serp, tauró, oreneta, llop (o p0ll), pardal, conill, lluç, ratolí, sargantana, guineu, granota, formiga, abella, os, pardal, pop
Hem comentat el significat de llepafils i de voltor
Gramàtica. Verbs en imperfet d’indicatiu, a partir del full de la sessió 8. Models: jugar, dormir i fer
Hem posat particular èmfasi en el verb fer i els que s’hi assemblen (treure, riure, dir, seure, treure, caure), sobretot pel que fa a la situació de la síl·laba tònica. Hem fet l’exercici 1 del full de la sessió 8
Full de la sessió 8, sense comentaris ni res: Full de la sessió 8
Full de la sessió 8 amb els comentaris i solucions: Full de la sessió 8, fet
Lectura i expressió oral. Llibre, lectura dels textos de la pàgina 79; hem comentat el so de la S sonora, com en el cas de la paraula meravellosa
Els alumnes han explicat la recomanació que havien preparat
Expressió oral. Per grups, hem comentat les preferències a l’hora de comprar: botiga tradicional, grans superfícies, per internet, basars xinesos, de segona mà
Gramàtica. Els pronoms de complement indirecte, a partir del powerpoint: E3. T1. Ex 04A. Us el penjo com a pdf, perquè el programa no permet penjar-hi un powerpoint: E3. T1. Ex 04A. complement indirecte pdf
DEURES
Exercici de verbs en present, del full de la sessió 8, l’exercici que hi ha després del que hem et avui. Recordeu que l’heu de respondre tenint en compte que totes les frases han d’estar en present. No el comentarem a l’aula. me’l podeu enviar per correu i us el corregiré
Activitat 16 de la pàgina 83 del llibre: comptarà com a nota de curs
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.