• Sessió 10: 16 de maig

    Sessió 10: 16 de maig

    Lèxic: adjectius relacionats amb el caràcter, a partir del full de la sessió 10

    Full de la sessió 10, sense comentaris: Full de la sessió 10

    Full de la sessió 10, fet, amb les solucions i comentaris: Full de la sessió 10, fet

    També hem comentat quan utilitzem QUE (davant d’adjectiu) i quan utilitzem QUIN, QUINA, QUINS, QUINES (davant se substantiu), a partir del full de la sessió 10

    Gramàtica. Repàs de pronoms, tant de CD com de CI, a partir del wordwall: Utilitzem bé els pronoms – Cartes aleatòries (wordwall.net)

    Hem insistit que és l’ajuda, el o la saluda, l’ o la informa; també que és li agrada, li escric (i no l’agrada o l’escric) …; L’hi donaré, l’hi diré, l’hi portaré (en comptes de s’ho donaré, s’ho diré o s’ho portaré) 

    Expressió oral. Lectura dels textos de la pàgina 79. Hem insistit en la pronunciació correcta de vocal + BL + vocal

    Activitat 17 de les pàgines 84 i 85 del llibre

    Expressió oral: del llibre, activitat 1 de la pàgina 88 del llibre

    Lèxic i estructures: feina-treball, haver de (i no tenir que), tots dos/totes dues, juntar/ajuntar,

    Sortida a Barcelona: 11 de juny al matí, visita a la Barcelona romana i medieval Sortida 11 de juny  Hi podeu venir acompanyats i acompanyades. No és obligatòria. Només és passar-nos-ho bé i coneixe’ns. Confirmeu-me amb dies qui, i quants, vindrà

    Joc en català, per endevinar paraules: Wordle WordleCAT – Endevina la paraula en català del dia (gelozp.com)

    DEURES

    Activitat de verbs del full de la sessió 10

    Fer un àudio amb una recepta, més elaborada que l’escrita. Un model de recepta el podeu trobar en el següent vídeo:

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.