El Consorci per a la Normalització Lingüística impulsa el Servei d’Assessorament Lingüístic (SAL) per a empreses i associacions empresarials
-
El SAL facilita recursos per a la qualitat lingüística en català del negoci i per a la millora de la comunicació a les xarxes socials
-
El servei vol dotar el sector empresarial d’eines i recursos perquè puguin comunicar de manera eficaç, publicar textos de qualitat i redactar amb seguretat
El Consorci per a la Normalització Lingüística posa a l’abast de totes les empreses i associacions d’empresaris el Servei d’Assessorament Lingüístic (SAL), amb la finalitat de garantir la qualitat de les comunicacions professionals i afavorir la progressiva autonomia lingüística dels usuaris. Per fer conèixer aquest servei, el Consorci engega una campanya de difusió a les xarxes, amb un vídeo promocional i amb les etiquetes #ConnectaAmbElSAL i #SAL_CPNL.
Aquest servei vol dotar el sector empresarial d’eines i recursos perquè puguin comunicar de manera eficaç, publicar textos de qualitat i redactar amb seguretat. Es tracta de facilitar al màxim l’ús del català en les comunicacions empresarials, com un element important de la qualitat integral del producte que ofereixen.
Les empreses o associacions empresarials que vulguin accedir als serveis del SAL s’han d’adreçar al Consorci per a la Normalització Lingüística per mitjà de l’adreça sal@cpnl.cat.
Professionals altament qualificats revisen els textos amb un mètode de revisió propi i una atenció personalitzada. Aquest servei està sotmès a unes condicions d’ús que impliquen certes restriccions, com treballs de creació, treballs acadèmics o textos provinents de centres d’ensenyament.
També se’ls ofereixen altres servies de suport i acompanyament, com el Pla d’autonomia lingüística, l’entrenament lingüístic per a empreses o les sessions formatives, entre altres eines de capacitació lingüística.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.