• El Consorci per a la Normalització Lingüística es repensa arran de l’experiència del confinament

    Més de 750 persones estan cridades a implicar-se en la transformació del CPNL
    El procés de participació es basa en l’experiència i el coneixement dels treballadors i segueix la metodologia de la gestió del coneixement

    El Consorci per a la Normalització Lingüística engega el projecte “Repensem el CPNL!”, amb l’objectiu de millorar l’organització a partir de l’experiència de la feina en confinament durant l’alarma sanitària per la Covid-19.

    Per aconseguir-ho, s’ha iniciat un procés participatiu en què el conjunt de treballadors i treballadores n’han de ser els protagonistes: més de 750 persones distribuïdes pels 22 centres que el Consorci té per tot Catalunya. Es tracta de buscar la manera de capturar els aprenentatges i convertir-los en millores concretes de les condicions de treball, d’acord amb les solucions tecnològiques, creatives i de col·laboració que s’hagin utilitzat durant el confinament, i sempre pensant que es tracta de propostes a assolir a curt, mitjà o llarg termini.

    Fa poc més d’un any, el Consorci va iniciar un projecte d’implementació de la gestió del coneixement. Després de definir tot el projecte i de treballar amb proves pilot, ara presenta el projecte “Repensem el CPNL!”, que s’organitza en tres fases. La fase inicial consisteix a aportar idees i propostes a través d’un formulari que els participants tenen a disposició seva a la intranet corporativa. És requisit que totes les propostes siguin aplicables i coherents. A més, en aquesta fase els participants també poden referir-se a alguna qüestió que no trobin adequada, però que no sàpiguen com resoldre.

    A la segona fase, els treballadors podran llegir totes les propostes i les podran valorar, per tal d’establir-ne la prioritat, d’acord amb l’interès general, i també s’hi podran implicar. Finalment, a la tercera fase es treballaran les propostes finals en equips que funcionaran en línia i seguint la metodologia de la gestió del coneixement.

    Amb aquest projecte, el Consorci vol iniciar una transformació i modernització que impliqui i beneficiï el conjunt de treballadors i treballadores, independentment de la seva categoria o responsabilitat, i que li permeti oferir un servei millor a la societat. En funció de l’èxit assolit, es podran tirar endavant noves iniciatives del mateix tipus, sempre amb l’objectiu de millorar l’organització.
    Serveis Centrals

    Print Friendly, PDF & Email

Arxius


Categories


Entrades recents


Comentaris recents


etiquetes