• La vida a Bruguera el 1957

    image1

    Vora una trentena de persones van poder escoltar dimarts passat la xerrada de l’editor de còmics Jordi Coll sobre la vida a l’editorial Burguera durant l’any 1957 a la Biblioteca de Vilapicina i la Torre Llobeta

    A partir de l’obra de Paco Roca, L’hivern del dibuixant, Coll va anar descobrint anècdotes i fets dels autors més destacats de la Bruguera d’aquest any, Guillermo Cifré, Carlos Conti, Josep Escobar, Eugenio Giner i José Peñarroya, quan van gosar rebel·lar-se contra l’editorial i fundar la seva pròpia revista Tiovivo. La xerrada es va completar amb un col·loqui amb antics col·laboradors de la Bruguera que van acabar de donar-hi la seva visió personal.

    image1(1)image1(2)

    Aquesta activitat de la II Festa del tebeo i el llibre il·lustrat de Nou Barris tindrà continuïtat en la primera sessió del Club de lectura, que organitza el CNL de Barcelona i la Biblioteca de Nou Barris, en què el llibre del lectura és L’hivern del dibuixant.

    Biblioteques de Barcelona

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.


Arxius


Categories


Entrades recents


Comentaris recents


etiquetes