• La campanya “A l’abril cada paraula val per mil” esdevé exposició

    Per Sant Jordi, el CNL de Barcelona va portar la llengua catalana als aparadors de les botigues i als carrers de la ciutat mitjançant la campanya “A l’abril cada paraula val per mil”, que s’acaba de presentar en format exposició a l’Espai Avinyó – Llengua i Cultura

    La campanya L’exposició “A l’abril cada paraula val per mil”, a l’Espai Avinyó – Llengua i Cultura.

    La mostra recull fotografies d’alguns dels vuit-cents comerços dels principals eixos comercials de Barcelona que hi van col·laborar

    La capanya “A l’abril cada paraula val per mil” va nèixer l’any 2013 al CNL d’Osona i des d’aleshores ha visitat molts aparadors de places i carrers de tot el país amb els objectius de donar a conèixer la riquesa de la llengua i desvetllar l’interès per aprendre-la.

    Per la seva banda, l’exposició “A l’abril cada paraula val per mil” recull una mostra significativa dels cartells creats per la campanya i també s’hi poden veure fotografies d’alguns dels establiments que hi han col·laborat a la ciutat de Barcelona. L’exposició es pot visitar a l’Espai Avinyó – Llengua i Cultura, al carrer d’Avinyó, 52, fins a finals de juliol.

    Centre de Normalització Lingüística de Barcelona

    Enllaços relacionats
    Print Friendly, PDF & Email

Arxius


Categories


Entrades recents


Comentaris recents


etiquetes