• Campanya “A l’abril, cada paraula val per mil”

    Campanya

    Del 16 al 28 d’abril, les parades dels mercats de Barcelona s’ompliran amb els cartells de la campanya “A l’abril, cada paraula val per mil”. Aquests cartells contindran fragments romàntics d’obres literàries catalanes, d’autors com Albert Sánchez-Piñol, Carme Riera, Isabel-Clara Simó i Empar Moliner, entre d’altres.

    Els cartells seran la base d’un sorteig, obert a tota la ciutadania, que s’articularà a través d’Instagram. Durant la setmana del 23 al 29 d’abril, els participants hauran de penjar una selfie on es vegi algun dels cartells de la campanya acompanyada d’una declaració d’amor a la parella, a la cultura, a la llengua, a la ciutat, a la vida…

    El lliurament de premis del concurs tindrà lloc el dijous 3 de maig a la tarda al mercat de la Concepció, en el marc d’un acte de formació de parelles lingüístiques del programa Voluntariat per la llengua del Consorci per a la Normalització Lingüística. Els premis consistiran en tres cistelles amb productes de mercat, gentilesa dels paradistes.

    Paral·lelament, el CNL, amb la col·laboració de Mercats de Barcelona i amb l’objectiu de reforçar i donar més difusió a la campanya, organitzarà en 12 mercats estratègics de la ciutat, diverses activitats obertes a tot el públic, com lectures de fragments literaris, trobades amb escriptors i acompanyaments musicals.

    “A l’abril cada paraula val per mil” és una campanya ideada pel CNL d’Osona que es va iniciar l’any 2012.

    Enllaços relacionats

Arxius


Categories


Entrades recents


Comentaris recents


etiquetes