• Elemental 3 (1a i 2a sessió)

    cdn.pixabay.com/photo/2017/03/27/21/38/sunset-2180346_640.jpg
    Dimarts vam començar el curs i ens vam presentar. Per fer-ho vam utilitzar la dinàmica del rellotge de cites.
    Després vam parlar del calendari, dels objectius del curs i de l’estructura de la prova.
    Vam recordar l’adjectiu QUIN, QUINA, QUINS, QUINES.

    Interrogatius

    Dijous vam acordar quines activitats voleu fer per tal d’aconseguir punts de la NOTA DE CURS.
    Seran activitats que serveixen per practicar diverses habilitats, especialment la comprensió oral, la comprensió lectora i l’expressió oral.
    D’una banda, hi ha l’opció de llegir un llibre (de Lectura fàcil o no) i explicar-ne a classe l’argument, si us ha agradat o no, si el recomanaríeu, si heu après vocabulari nou…
    Per això us afegeixo aquests enllaços per si us poden ser útils:
    Clàssics de Lectura fàcil
    La mar de fàcil
    D’una altra banda, també es pot escollir un tema d’exposició que pugui ser interessant per a tothom relacionat amb la feina, alguna afició…
    I per acabar, també es pot fer una lectura dramatitzada o un fragment d’una obra teatral.
    Com a exemple: T de teatre
    T de teatre
    o Pere Calders…
    Pere Calders

    Després vam llegir aquesta notícia:
    Hores de sol
    Després de llegir-la, en grups, vau comentar què us havia semblat, quins són els beneficis de les radiacions solars i quins són els inconvenients i, finalment, si podríeu viure en un lloc com Moscou.
    Vam aprofitar també per recordar com es conjuguen els verbs que acaben en -IR, com per ex., AFEGIR, ENVELLIR…
    Models 3a conjugació
    Ens veiem dimarts!

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.


Categories


Històric


Blogroll


Per resoldre dubtes


Recursos per a l'aprenentatge


Vídeos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes


Share