• 5a sessió D

     

    De mconnors, extreta d’http://www.morguefile.com/archive/display/734813

    La sessió va començar amb una curta reflexió sobre els vídeos dels alumnes del mateix nivell del curs anterior: què en podem treure?
    Tot seguit, parlem del pla de treball del curs.  pla de treball unitats 1-3   pla de treball unitats 4-6 En Jaume ens planteja que hi haurà 6 unitats i que les treballarem per grups. Cada alumne/a s’apunta a un, amb una idea base: que el treball en grup ens fa avançar, potser no més de pressa, però sí més lluny. Aprendrem i alhora ensenyarem, trencant una visió clàssica de les classes magistrals.  Cliqueu aquí.

    Ens centrem en els continguts de la primera unitat, establint diferents temàtiques que serviran per a totes les unitats: sons, gènere  i nombre, categories gramaticals i nocions de marc sociolingüístic.

    Per acabar la sessió, i també per grups, fem propostes de projectes per treballar durant el curs. De les sis propostes, es voten dues majoritàriament: un projecte de lectura ,a partir d’una llista que haurem d’elaborar entre tots, i fer un article d’opinió sobre un tema que proposem tota la classe. Cliqueu aquí.
    Marxem amb la tasca de buscar informació per al treball en grups del següent dia…i amb molts interrogants.

    De Pilar G

    De Pilar G

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.


Categories


Històric


Blogroll


Per resoldre dubtes


Recursos per a l'aprenentatge


Vídeos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes


Share