26a sessió D
Comencem la classe preguntant-nos el Jaume si havíem entrat al mural. Uns diuen que no han sabut com fer-ho; altres , que no han disposat de temps… .Ens ho explica.
Passem a una altra qüestió. El professor vol que valorem els companys xerpes de l’1 al 5, respecte als treballs de la segona unitat. Ho fem. Tots en sortim molt ben parats!
Seguidament,en Jaume ens explica per sobre el que farem a la tercera unitat: no farem
història lingüística. Ens demana que a ser possible que canviem de grup i de tema.
UNITAT 3, on vas?
1-Els fenòmens de la fonètica complexa: assimilació i geminació
2-La puntuació
3-Les funcions sintàctiques
4-Els verbs:
.Concordança i velarització
.Participis i gerundis
Després d’elegir cadascú,ens adonem que encara queden forats perquè falten companys.
El treball de xerpes avui consta de tres preguntes:
1-Què sabem del tema que hem triat?
2-Contestar l´exercici que el professor ens planteja.
3-Què ens hem de plantejar?
Portem tots a terme les preguntes i a continuació tenim un esquema a la pissarra. Ell queda a enviar-nos al nostre correu electrònic el full de ruta.
En Jaume —amb un somriure molt ample— ens verbalitza que no farem”pechacuchas”, però simplificarem en un esquema una explicació oral que no poden ser més de deu minuts i seguidament ens felicita per la passada classe, posant-nos visu lment al cantant sud americà Ricky Martin.
Per finalitzar, ens prepara per a la pròxima classe dient-nos que treballarem el tema de la diversitat amb els seus avantatges i riscos. Què ens pot aportar de bo i què ens fa por?
La classe conclou.
Nota: vam quedar d’acord tots a classe que el Fran realitzaria la propera acta, gràcies!
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.