2a sessió Suficiència 3
Bon dia,
El dijous 16 d’abril la classe ha començat intentant llegir el resum de la sessió anterior realitzat per en Jordi. No ha estat possible perquè no funcionava la xarxa per la qual cosa la professora ha explicat un exercici pràctic i en grups de 3 hem començat a treballar.
L’exercici tractava de triar una experiència de la nostra educació:
• La millor experiència.
• La pitjor experiència.
Després de rumiar individualment cadascú la nostra, la posàvem en comú explicant verbalment l’experiència per torns, la millor i la pitjor. Hem rigut escoltant les anècdotes bones perquè les teníem oblidades i totes havien influenciat positivament en la nostra vida acadèmica i ens hem posat tristos pensant en les negatives. Una vegada escoltades totes les històries, hem triat la que més ens agradava per continuar amb la segona part de l’exercici.
Aquesta part consistia a escriure l’anècdota i corregir en equip les faltes ortogràfiques, lèxic , etc.
La tercera i última part de l’exercici i la més difícil ha estat quan Lourdes ens ha entregat a cada equip uns paperets que contenien :
• Connectors: conjuncions
• Preposicions.
Què hem hagut de fer? Afegir aquests 3 o 4 exemples del full, preposicions o connectors, introduint-los amb coherència dintre del nostre text de manera que després tots els equips els posaríem en comú i explicaríem la teoria amb l’ajut d’uns fulls de consulta que ens ha donat la Lourdes. Aquesta activitat ha quedat pendent pendent per s la pròxima classe.
Els fulls es van lliurar a la professora per a la seva correcció i ens els tornarà la propera classe per continuar treballant.
Com feina per al cap de setmana ha suggerit completar tota la part de gramàtica i lèxic, exercicis del 3 al 6 de la prova de nivell Suficiència 3, que ens va donar com exemple la setmana passada.
Paloma
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.